اخبار داغ

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه:

۱۰۰۰ اشتغال جدید در پروژه قطار شهری کرمانشاه تا پایان سال جاری ایجاد می شود

۱۰۰۰ اشتغال جدید در پروژه قطار شهری کرمانشاه تا پایان سال جاری ایجاد می شود
مهدی غلامرضایی گفت: درصدد هستیم تا پایان سال جاری با جذب پیمانکاران جدید، یک هزار اشتغالزایی جدید از طریق پروژه قطار شهری کرمانشاه ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی غلامرضایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: طول پروژه خط یک قطار شهری کرمانشاه ۱۳ کیلومتر و دارای ۱۳ ایستگاه است و دپو در وسط خط واقع در پشت پارک شاهد و با اتصال آنتن دپو به طول ۸۰۰ متر احداث می شود.

وی افزود: مسیر پروژه قطار شهری کرمانشاه در پنج کیلومتر ابتدایی به صورت روگذر و در ادامه از سه راه ۲۲ بهمن تا انتهای مسیر به طول  ۵.۹ کیلومتر به صورت زیرگذر و تونل درنظر گرفته شده است.

غلامرضایی با بیان اینکه در افق طرح ۱۴۱۰، ۲۰ رام قطار برای پروژه قطار شهری کرمانشاه درنظر گرفته شده، تصریح کرد: شاخص تعداد سفر در هر ساعت و در هر جهت در افق طرح مذکور ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر لحاظ شده است.

وی عنوان کرد: ظرفیت جابه جایی هر رام قطار در پروژه قطار شهری کرمانشاه حدود ۸۰۰ نفر شامل چهار واگن ۲۰۰ نفری بر اساس استانداردAW3 است.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه گفت: در بخش زیرگذر پروژه قطار شهری کرمانشاه بیشترین عمق تمام شده تونل تا سطح زمین حدود ۳۸ متر و عمق نرمال حدود ۲۸ متر خواهد بود.

غلامرضایی با برشمردن چگونگی پیدایش پروژه قطار شهری و مصوبات آن، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه رسما در سال ۹۰ آغاز شد و تکمیل آن به عنوان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون در پروژه قطار شهری کرمانشاه، ۳۷۱ متر حفاری شمع، ۱۳۴ هزار مترمکعب خاکبرداری، بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن آرماتوربندی و حدود ۱۴۸ هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است.

غلامرضایی تصریح کرد: در پروژه قطار شهری کرمانشاه برای ۶۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده که ۳۰۰ مورد به صورت مستقیم و مابقی غیرمستقیم بوده است.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه گفت: درصدد هستیم تا پایان سال جاری با جذب پیمانکاران جدید، یک هزار اشتغالزایی جدید از طریق پروژه قطار شهری کرمانشاه ایجاد شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه