اخبار داغ

سگ‌های ولگرد و سلب آرامش مردم؛

بهترین راه برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد چیست؟

بهترین راه برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد چیست؟
موضوع افزایش جمعیت سگ‌های ولگرد این روزها به معضلی در تبریز تبدیل شده و بسیاری از زنان و کودکان جرات خروج از خانه را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: این روزها حضور سگ‌های ولگرد در اکثر خیابان‌های تبریز و حمله هرازگاهی آنها به زنان و کودکان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و بسیاری از خانواده‌ها از شهرداری گلایه دارند که چرا با عدم جمع‌آوری این سگ‌ها آرامش را به خانواده‌های تبریزی بازنمی‌گردانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در سالهای گذشته شهرداری تبریز با مجموعه‌ای برای جمع آوری سگ‌های ولگرد قرارداد داشت اما در سال گذشته به دلیل اختلاف شهرداری و این مجموعه این قرارداد لغو شد تا اوضاع حادتر از گذشته ادامه پیدا کند. از فروردین ماه سال گذشته تا به امروز با وجود تغییرات گسترده در شهرداری تدبیری برای موضوع سگ‌های ولگرد اندیشیده نشده تا این روزها افزایش شدید جمعیت سگ‌های ولگرد موجب سلب آسایش و آرامش مردم در خیابان‌های تبریز شود.

,

در موضوع جمع آوری سگ‌های ولگرد اولین چیزی که به ذهن برخی خطور می‌کند موضوع سگ کشی است در حالیکه شهرداری تبریز مانند سالهای گذشته می‌تواند در قرارداد با بخش خصوصی به جمع آوری سگ‌های ولگرد بپردازد، کاری که در گذشته انجام شد اماوضعیت نابسامان امروز محصول رها کردن این موضوع است.

,

ویدیوی زیر فقط وضعیت دیزل آباد، یکی از محلات تبریز است که گله سگ‌ها در آنجا جولان می‌دهند و زنان و کودکان جرات خروج از خانه را ندارند و شهرداری هم در حالیکه مسئول اصلی این وضعیت است تدبیری نمی اندیشد و حتی اعضای شورا هم به موضوع جمع آوری اصولی سگ‌هایی که بعضا هار هم هستند، ورود نمی‌کند.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه