اخبار داغ

حکایت معابر خاکی؛

انتظار بی‌پایان «کندر» برای احیای بافت فرسوده معابر شهری/ کوچه هایی که تشنه آسفالت هستند

انتظار بی‌پایان «کندر» برای احیای بافت فرسوده معابر شهری/ کوچه هایی که تشنه آسفالت هستند
کندر از شهرهای شهرستان خلیل آباد است که ساکنان آن از وضعیت آسفالت فرسوده و خاکی بودن بخشی از معابر این شهر گلایه دارند و خواستار توجه ویژه مسئولان استان و شهرستان و سامان دادن به این وضعیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امروزه یکی از معضلات اساسی و زیرساختی در هر منطقه ای نبود آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان ها است که می تواند موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان را نیز به همراه داشته باشد،هرچند رسیدگی به وضعیت آسفالت هر نقطه ای از شهر را می تواند یکی از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری به مردم برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

هنوز در برخی مناطق شهر کندر شاهد نبود آسفالت معابر و کوچه هایی هستیم که به تبع خاکی بودن آنها هم وضعیت نامناسبی را در آن منطقه ایجاد کرده و مشکلات فراوانی نیز در رفت و آمد، پاکیزگی و بهداشت محیط برای شهروندان هم بوجود آورده است.

, .,

انتظار می رود شهرداری و متولیان امر نسبت به آسفالت برخی از معابر و کوچه های شهر گچساران که خاکی هستند، اقدام کنند تا ساکنین این مناطق طعم زندگی بدون خاک را بچشند.

, .,

 

,

, ,

۱۶۵ هزار متر از معابر شهر کندر هنوز خاکی است

, ۱۶۵, هزار متر از معابر شهر کندر هنوز خاکی است,

علی نصرتی، شهردار کندر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه بیش از ۱۶۵ هزار مترمربع از معابر شهر کندر هنوز خاکی است، اظهار داشت: برای آسفالت این معابر میلیارد ها تومان اعتبار نیازمند است و جهت رفع مشکلات نیازمند اعتبارات و مشارکت مردم هستیم.

, صبح توس,

وی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه قطعا ساماندهی وضعیت معابر این شهر به حمایت‌های استانی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبارات ویژه به این شهر از خواسته های ما است لذا با درآمد ناچیزی که در اینگونه ها شهرها  وجود دارد، امکان  آسفالت ویا ایجاد فعالیت های عمرانی به شکل چشمگیری مقدور نیست

,

شهردار کندر از پیگیری‌های مکرر شهرداری برای دریافت اعتبارات استانی برای مرمت آسفالت معابر این شهر خبر  داد و خواستار تامین قیر مورد نیاز بصورت رایگان شد و تصریح کرد: آسفالت معابر در این شهر ضمن اینکه همکاری همشهریان کندری را می طلبد، نیاز است از طریق استان هم اعتبارات مورد نیاز اختصاص پیدا کند.

,

وی همچنین با اشاره به نامگذاری یکی از معابر شهر کندر به نام کوچه کتاب یا کتابخانه، اذعان کرد: موضوع نامگذاری یکی از معا بردر این شهر به عنوان کتاب در شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت وبه محض اعلام مصوبه نامگذاری مورد نظر تابلوی " کوچه کتاب "در مسیر خیابان چهار باغ اقدام خواهد شد.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه