اخبار داغ

اصفهان پنجشنبه میزبان رئیس‌جمهور است

اصفهان پنجشنبه میزبان رئیس‌جمهور است
در ادامه سفرهای استانی قرار است آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پنجشنبه ۲۶ خردادماه به اصفهان سفر کند، موضوعاتی همچون آب، کشاورزی، صنعت و مسائل محیط زیستی نیز جزو اولویت‌های سفر هیات دولت به استان اصفهان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه سفرهای استانی قرار است آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پنجشنبه ۲۶ خردادماه به اصفهان سفر کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دیدار با علما و روحانیون، دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی، دیدار با اقشار مردمی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در جلسه شورای اداری استان، بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان موفق و دیدار با علما، از جمله برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر به اصفهان است.
,
 
,
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در رابطه با جزئیات سفر رئیسی به اصفهان اظهار کرد: پیش از این سفر با نمایندگان استان اصفهان جلساتی برگزار شده و نظرات آن‌ها را دریافت کرده‌ایم. البته نظرات مدیران اجرایی این استان نیز دریافت شده است. همچنین، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دار در این سفر نهایی و تصویب خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان اصفهان بیان داشت: دیدارهای مردمی رئیس‌جمهور که در چند سفر اخیر آغاز شده اقدام مهمی است. چرا که رئیس جمهور به جای برگزاری جلسات با اقشار خاص، این جلسات را با صد‌ها و برخی اوقات هزاران نفر برگزار می‌کند. ایشان مناطق محروم را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند.
,
 
,
حسینی ادامه داد: جلسات پرسش و پاسخ با اقشار مختلف، بانوان و روحانیون برگزار می‌شود که در مجموع باعث ایجاد نشاط و شادی در استان خواهد شد. بلافاصله اعتباراتی که تصویب شده به استان مذکور تخصیص پیدا کرده و کار‌ها شروع می‌شود. پس از مدتی نیز معاون اجرایی رئیس جمهور از روند پیشرفت پروژه‌ها بازدید و در صورت وجود مانع آن را رفع می‌کند.
,
 
,
معاون پارلمانی رئیس جمهور  با بیان اینکه سفر‌های استانی رئیس جمهور یک حرکت بی‌بدیل است، خاطرنشان کرد: مشابه این حرکت در دولت‌های نهم و دهم نیز وجود داشت، اما اینکه رئیس جمهور هر هفته به یک استان سفر کند در نوع خود یک حرکت مهم به شمار می‌رود. روند سفر‌های استانی به گونه‌ای تنظیم شده که آقای رئیسی طبق برنامه سفرهای استانی و ظرف دو ماه آینده به همه استان‌های کشور سفر خواهد کرد.
,
 
,
وی افزود: البته علاوه بر سفر‌های استانی رئیس جمهور وزرا نیز به صورت جداگانه از استان‌ها بازدید می‌کنند. باید گفت که اعضای دولت در میان مردم هستند و نسبت به مشکلات آن‌ها آگاه بوده و در صدد رفع آن‌ها هستند. 
,
 
,
* مسأله آب برای اصفهان اولویت ویژه‌ای دارد
,
 
,
حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دولت برای اصفهان مصوبه ویژه‌ای داشته باشد یا خیر، تصریح کرد: یکی از مسائل اصلی که در همه استان‌ها جزو اولویت دولت است، مسأله آب است. حتی در استان‌هایی همچون آذربایجان‌های غربی و شرقی نیز به دلیل افت بارش‌ها در سال‌های اخیر شاهد مشکلاتی در حوزه آب هستیم. مسأله آب نیز برای اصفهان اولویت ویژه‌ای دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: البته از ابتدای دولت نیز جلساتی را با نمایندگان و مسؤولان استان برگزار و تدابیری نیز اندیشیده شده است. وزارت نیرو نیز فعال است و موضوعاتی همچون آب، کشاورزی، صنعت و مسائل محیط زیستی نیز جزو اولویت‌های سفر هیات دولت به استان اصفهان هستند.
,
 
,
معاون رئیس‌جمهور در پایان تاکید کرد: دولت در حال تلاش است تا هم در بحث نحوه کشت و نوع آبیاری و همچنین بحث‌های انتقال آب اگر لازم باشد فعالیت‌های لازم را انجام دهد.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه