اخبار داغ

مسئولان فکری به حال گلزار شهدای دهدشت کنند +تصاویر

مسئولان فکری به حال گلزار شهدای دهدشت کنند +تصاویر
وضعیت سرمایشی و گرمایشی در گلزار شهدای دهدشت به گونه ای است که حضور چند دقیقه زیارت به خانوداه ها، پدران و مادران شهدایی که پا به سن گذاشته اند را نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، گلزار شهداء یکی از مکان‌های معنوی و مأمنی امن برای پناه بردن به ساحت شهیدان است از این فضاها باید به بهترین شکل جهت خودسازی به خصوص نسل جوان استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مقام معظم رهبری در هر فرصت و موقعیتی به زیارت شهداء رفته و در این مکان‌های معنوی حضور پیدا می‌کنند و رهبرانقلاب در خصوص منزلت شهیدان و گلزار آن‌ها به کرات فرمایشاتی را بیان کرده اند.

,

بعد از طرح یکسان سازی قبور مطرح شهداء آنچنان که باید توجهی به گلزار شهدای دهدشت نشده است و مورد بی مهری مسئولان قرار است.

,

, ,

وضعیت سرمایشی و گرمایشی در گلزار شهدای دهدشت به گونه ای است که حضور چند دقیقه زیارت به خانوداه ها، پدران و مادران شهدایی که پا به سن گذاشتند را نمی‌دهد و در فصل زمستان با اولین بارش ها آب به داخل نفوذ کرده و فرش های کف گلزار خیس آب شده که به راحتی نمی‌توان بر روی انها پا گذاشت و حرکت کرد.

,

همیشه در مراسمات و آیین های مختلف ملی مذهبی شاهد رفت و آمدهای تشریفاتی مسئولان در گلزار شهدای دهدشت  هستیم و در این مراسمات مسئولان نسبت به سیره شهدا و ادامه دهنده راه این لاله های اسمانی  سخن می گویند اما همین که مراسم پایان می یابد یادشان می رود این مکان چه مشکلاتی داشته است.

,

, ,

بارهای بار از مشکل سیستم سرمایشی و گرمایشی گفتند و برای رفع آن وعده‌های بی‌سرانجامی از سوی مسئولان و متولیان مطرح شد اما زمان اجرا می شود هر دستگاه توپ را به زمین دیگری می اندازد و به نوعی از زیر بار این مشکل شانه خالی می کند.

,

امام جمعه دهدشت نیز با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به مشکلات گلزار شهداء گفت: مسئولانی که بر صندلی مدیریت تکیه زده‌اند متوجه باشند این منصب ها به برکت خون شهدا حاصل شده است.

,

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر افزود: اینکه والدین شهداء به علت وضعیت نامناسب گلزار نمی‌توانند بر مزار فرزند خود حاضر شوند مایه شرمساری است تا کی باید شرمنده گلایه‌های مادران شهدا باشیم؟!

,

وی تصریح کرد: بنیاد شهید به عنوان متولی خانواده شهدای موظف است رسیدگی کند و زورم نمی‌رسد پاسخ قانع کننده‌ای  به وضعیت موجود گلزار شهداء نیست.

,
, ,

مسئولان شهرستان برای یک بار که شده تصمیم بگیرند که به جای اینکه در مناسبت‌های مختلفی که به صورت تصنعی با شاخه‌های گل در گلزار حضور پیدا می‌کنند، تصمیم عاجلی برای ساماندهی به مشکلاتی که خودشان نیز آنها را نیز لمس کرده اندنیز بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه