اخبار داغ

صحنه‌ای عجیب در بخش پاتاوه/ شهروندان خواستار پاسخگویی مسئولان شدند+فیلم

صحنه‌ای عجیب در بخش پاتاوه/ شهروندان خواستار پاسخگویی مسئولان شدند+فیلم
جداول آلوده شهر و بخش پاتاوه سبب ایجاد آلودگی محیطی در این بخش شده است و شهروندان خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بخش پاتاوه  از توابع شهرستان دنا دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی نظیری در حوزه گردشگری، کشاورزی، دامداری و آب دارد، این شهرستان بیش از 30 هزار نفر جمعیت دارد و در مسیر شاهراه اصلی جنوب به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شمال کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وجود آب‌های روان، وسعت، جمعیت، دارا بودن روستاهای درآمد زا و پر جمعیت از ویژگی‌های مهم این بخش است.

,

در کنار ظرفیت های مختلف رشد و توسعه دراین بخش اما همچنان مشکلات مختلفی در این بخش وجود دارد که مسئولان شهرستانی و استانی باید درصدد شناسایی و حل انها باشند.

,

در چند سال گذشته مشکلات این شهر همچنان به قوت خود باقی ماند تا شاید مسئولان شهرستانی و استانی این موضوعات را مد نظر قرار دهند.

,

در همین رابطه کلیپی در این شهر انتشار پیدا کرده است که نشان از عدم توجه به جمع آوری زباله ها از جداول شهر شده دارد و سبب ایجاد آلودگی و همچنین بوی بد تعفن برای شهروندان شده است.

,

شهروندان این شهر با با بیان اینکه این زباله ها چندین روز به حال خود رها شده است، ادامه دادند: انتظار می رود مسئولان این شهر هرچه سریع تر درصد پاکسازی جداول شهر باشند زیرا این جداول مسیر عبور آب های سطحی و جاری است و انباشت آن سبب تجمع آب و ورارد شدن به سطح خیابان می شود.

,

این شهروندان در ادامه عنوان کردند: روزانه مسافران زیادی از این شهر عبور کرده یا  از سطح مغازه ها خرید می کنند و وجود چنین آلودگی ها در سطح جداول شهر وجهه مناسبی از این شهر نشان نمی دهد و سبب نارضایتی شهروندان و مسافران می شود.

,

گفتنی است در همین رابطه شهردار شهر و بخش پاتاوه در گفت و گو با صبح زاگرس  گفت: جاده ترانزیتی یاسوج اصفهان از مرکز شهر پاتاوه می گذرد و با اینکه جاده در این نقطه از شهر در اختیار راهداری است اما خدمات توسط شهرداری داده می شود.

,

صابری با بیان اینکه جمع آوری پسماند، ایجاد جدول دفع آب های سطحی با مشکل مواجه شده است، گفت: پل های آب های سطحی که توسط راه و شهرسازی ایجاد شده بود و به راهداری جهت نگه داری واگذار شده بود، توسط مالکین مسدود شده است و عبور و مرور آب های سطحی امکان پذیر نیست و جمع آوری آب های سطحی سبب بوی بد تعفن و سبب تهدید بهداشت عمومی می شود.

,

کلیپ  ارسالی توسط شهروندان این شهر  در زیر آمده است: 

, کلیپ  ارسالی توسط شهروندان این شهر  در زیر آمده است: ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه