اخبار داغ

بی‌توجهی به استعدادهای خاکی فوتبال تبریز/ قانلی گول را برگردانید

بی‌توجهی به استعدادهای خاکی فوتبال تبریز/ قانلی گول را برگردانید
زمین خاکی قانلی گول را می توان برگی از تاریخ فوتبال محلات تبریز نام برد که یکی از محفل های پرورش آینده سازان فوتبال کشور محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرویس ورزشی تبریزبیدار همیشه زمین‌های مستطیلی فوتبال، چمن نیستند و گاهی از نوع خاک‌اند؛ زمین‌هایی که به معدن ناب فوتبال معروف‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وقتی صحبت از فوتبال می‌شود، به یاد ورزشگاه‌های بزرگ و مملو از تماشاگر می‌افتیم اما فوتبال تبریز در سال‌های نه چندان دور از محلات و زمین‌های خاکی جان گرفت و این زمین‌ها، محلی برای شکوفایی استعدادهای درخشان این رشته در تبریز بوده که به فوتبال ایران معرفی شدند.

,

میدان قدس که اهالی فوتبال تبریز با نام قانلی‌گول می‌شناسند، یکی از زمین‌های خاکی فوتبال محلات تبریز است.

,

هر کسی که از حد فاصل میدان ستارخان تا میدان آذربایجان را طی کرده باشد، بی‌شک این میدان خاکی فوتبال را دیده که زمانی محل بازی فوتبال جوانان منطقه بود.

,

راه‌اندازی مدارس فوتبال و افتتاح زمین‌هایی با چمن مصنوعی نیز سبب شد میدان قالی گول هم از رونق سابق افتاده و اکنون تبدیل به مخروبه ای برای جولان سگ های ولگرد شود.

,

این زمین خاکی را می توان برگی از تاریخ فوتبال محلات تبریز نام برد که یکی از محفل های پرورش آینده سازان فوتبال کشور محسوب می شود.

,

جوانان و اهالی منطقه از بلاتکلیفی قانلی گول گلایه مندند و بازدیدها و وعده های شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و رئیس هیأت فوتبال استان را بی نتیجه عنوان می کنند و خواستار رونق دوباره این زمین تاریخ ساز هستند.

,

گفتنی است پیش تر شهرداری و هیات فوتبال وعده ایجاد چمن مصنوعی در این زمین خاکی را داده بود.

,

 

,

فیلم زیر را جوانان محل برای تبریزبیدار ارسال کرده اند که توجه مخاطبان را برای دیدن آن جلب می کنیم.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه