اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

محدودیتی برای ارائه تسهیلات به فعالان صنایع دستی استان زنجان وجود ندارد

محدودیتی برای ارائه تسهیلات به فعالان صنایع دستی استان زنجان وجود ندارد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه ۷ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ به این اداره کل اختصاص یافته است گفت: محدودیتی برای ارائه تسهیلات به فعالان صنایع دستی استان زنجان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در حوزه‌های مختلف تسهیلات به فعالان صنایع دستی پرداخت می‌کند، اظهار داشت: انواع تسهیلات از جمله تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ به فعالان صنایع دستی ارائه می‌شود به طوری که سال گذشته از محل تسهیلات مشاغل خانگی به ۱۷۶ نفر وام ارائه شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته به ۲۵۵ نفر از فعالان صنایع دستی تسهیلات از محل تبصره ۱۸ ارائه شده است، افزود: در سال جاری نیز تا حال حاضر ۱۲۷ نفر از این محل تسهیلات گرفته‌اند و پرونده ۲۱۱ نفر نیز در حال جریان است. 

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: خوشبختانه اعتباری که از محل تبصره ۱۸ به این اداره کل و بخش صنایع دستی اختصاص یافته نزدیک ۷ میلیارد تومان است که در حال پرداخت می‌باشد. 

,

وی با بیان اینکه با توجه به نوع طرح تسهیلات ارائه می‌شود و سقف خاصی برای تسهیلات در نظر گرفته نشده است، عنوان کرد: در استان برای ارائه تسهیلات طرح‌های صنایع دستی محدودیتی وجود ندارد. اداره میراث‌فرهنگی و صنایع دستی در مدت حداقل یک هفته کار‌های لازم را انجام و معرفی به بانک می‌کند و ممکن است در بانک معطل دریافت وام باشند.

,

ارجمند خاطر نشان کرد: فعالان صنایع دستی می‌توانند در راستای دریافت تسهیلات طرح خود را به ادارات شهرستان‌های محل درخواست ارائه نمایند تا پس از بررسی در صورت مود تایید بودن، اقدامات بعدی برای معرفی به بانک انجام گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه