اخبار داغ

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان:

پارک فاوا زنجان از مشهد الگوبرداری می‌کند

پارک فاوا زنجان از مشهد الگوبرداری می‌کند
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات عملکرد مثبتی را در شهر مشهد دارد و استان زنجان نیز از این پارک الگو برداری خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اسفند سال ۱۴۰۰ تفاهم‌نامه‌ای بین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با استانداری زنجان و پارک علم و فناوری با موضوع ایجاد شعبه پارک اقتصاد دیجیتال در استان زنجان منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این مهم نیازمند توسعه تقویت حوزه ICT با محوریت بخش خصوصی است افزود: تحقق اهداف در توسعه اقتصاد دیجیتال نیازمند حمایت از فعالان این حوزه از جمله نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان تشکل صنفی و قانونی است.

,

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در ادامه با بیان اینکه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات عملکرد مثبتی را در شهر مشهد داشت، گفت: در راستای همین تفاهم‌نامه‌ای که در استان زنجان نیز منعقد شده است سفری با همراهی برخی مسئولان استانی به پارک فاوا در مشهد انجام شد تا از ظرفیت این پارک بازدید و برای کاربرد در استان زنجان استفاده شود.

,

وی با اشاره به این که رویکرد دولت در بحث اقتصاد دیجیتال قابل توجه است، عنوان کرد: استاندار زنجان نیز توجه ویژه‌ای به اقتصاد دیجیتال دارند، بنابراین هدف ما این است تا در این راستا با الگوی برداری از پارک فاوا در مشهد ظرفیتی مشابه در استان زنجان ایجاد کنیم.

,

سرائی با اشاره به اینکه بعد از انعقاد تفاهم‌نامه زمینه‌سازی‌هایی در خصوص هوشمند‌سازی گلخانه‌ها در استان زنجان انجام شده است، خاطر‌نشان کرد: در سایر حوزه‌ها نیز هوشمند‌سازی انجام خواهد شد و تلاش این است تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه