اخبار داغ

رئیس آموزش و پروش ناحیه ۲ زنجان:

امسال دانش آموز جامانده از تحصیل در ناحیه ۲ نداریم/ آغاز امتحانات غایبین موجه از ۲۸ خردادماه در زنجان

امسال دانش آموز جامانده از تحصیل در ناحیه ۲ نداریم/ آغاز امتحانات غایبین موجه از ۲۸ خردادماه در زنجان
رئیس آموزش و پروش ناحیه ۲ زنجان گفت: هیچ دانش آموز جا مانده از تحصیل از حیث نبود مدرسه و یا کمبود فضای آموزشی در ناحیه ۲ زنجان نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به زمان اتمام امتحانات و نحوه برگزاری امتحانات در ناحیه ۲ زنجان، اظهار کرد: امتحانات متوسطه اول تا ۲۵ خرداد به اتمام می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به زمان برگزاری امتحانات غایبین موجه مقطع متوسطه اول، ابراز کرد: امتحانات غایبین موجه از ۲۸ خردادماه آغاز می‌شود و تا 2 تیرماه ادامه دارد.

,

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم تا به این لحظه بدون بروز هیچ گونه مشکلی برگزار شده است، تصریح کرد: ۲۸ خرداد امتحانات نهایی پایه دوازدهم به اتمام می‌رسد.

,

وی با بیان اینکه تمامی دانش آموزان ابتدایی تحت پوشش ناحیه ۲ زنجان به نحو احسن و اکمل در مدارس ثبت نام می شوند، ابراز کرد: هیچ دانش آموز جا مانده از تحصیل از حیث نبود مدرسه و یا کمبود فضای آموزشی در ناحیه ۲ زنجان وجود نخواهد داشت.

,

طاهری با اشاره به تشکیل ستاد ثبت نام و فعالیت پرقدرت این ستاد، ادامه داد: ناظران ناحیه ۲ آموزش و پرورش در مدارس پر متقاضی حضور دارند و مشکلات مربوط به ثبت نام دانش آموزان را رصد می کنند تا مشکلات احتمالی در ثبت نام دانش آموزان رفع شود.

,

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مدارس، دانش آموزان ساکن در محدوده جغرافیایی خود را ثبت نام می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه