اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

شبکه‌سازی و تقویت نهاد امامت در دستور کار سازمان تبلیغات قرار گیرد

شبکه‌سازی و تقویت نهاد امامت در دستور کار سازمان تبلیغات قرار گیرد
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، با ذکر این نکته که شبکه‌سازی نهاد امامت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، گفت: مرحله امامت از امام مسجد و امام جمعه آغاز و به امام مسلمین می‌رسد و تقویت این شبکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار با مدیرعامل بنیاد هدایت کشور که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: امامت، کلید واژه اصلی بحث اسلام است به همین جهت شبکه‌سازی نهاد امامت باید در دستور کار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی، با ذکر این نکته که شبکه‌سازی نهاد امامت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: مرحله امامت از امام مسجد و امام جمعه آغاز می‌شود و به امام مسلمین می‌رسد و تقویت این شبکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لایه‌های مختلف تحقق و ایجاد شبکه امامت، ابراز کرد: حلقه‌های پراکنده روحانیون و طلاب باید از طریق شبکه‌سازی و سیاست‌گذاری به یکدیگر متصل شوند و سازمان تبلیغات نیز اقدام به به نظارت، مدیریت و هدایت کند، تا اهداف مد نظر محقق شود.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم تدوین و تغییر برخی از اسناد بالادستی برای ورود حوزه علمیه در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: طرحی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی توسط شورای عالی حوزه علمیه در حال تدوین است که پس از نهایی شدن برای اجرا به استان‌ها ابلاغ می‌‌شود.

,

وی، با بیان این نکته که استان هرمزگان جایگاه اول فقر اقتصادی را دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان هرمزگان در حوزه فرهنگ وضعیت خوبی را تجربه می‌کند اما باید برای مقابله با جریانات مختلف انحرافی و فرهنگی تدبیری اندیشیده شود که این مهم نیز با تلاش روحانیون و طلاب محقق خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن تاکید بر لزوم تدوین برنامه کوتاه مدت و میان مدت در مقابله با آسیب‌های فرهنگی و جریانات انحرافی در استان هرمزگان، تصریح کرد: علاوه بر اینکه باید برنامه کوتاه مدتی برای تحقق اهداف تدوین شود، گام‌های مستمر برای ارتقاء شبکه روحانیون و نهاد امامت در قالب برنامه‌ای میان مدت و بلند مدت ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه