اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

خاطره رضا عطاران از «نظم عالی در اروپا»!!

خاطره رضا عطاران از «نظم عالی در اروپا»!!
گاها سلبریتی ها عادت دارند در مسافرت‌های خارج از کشور خود با استوری و گذاشتن پست‌های متعدد، حس خوب و «همه چیز اینجا عالیه» رو مدام به نمایش بگذارند اما کمتر دیده‌ایم که یک سلبریتی به نقد از مسائل اجتماعی، اقتصادی و یا فرهنگی کشوری دیگر بپردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عطاران بازیگر و کارگردان طنز سینمای ایران در تور خارج از کشور فیلم سینمایی «انفرادی» خاطره جالبی از «ماجرای نظم در اروپا» تعریف می کند که واکنش و خنده حضار را در پی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

اینکه بسیاری از سلبریتی ها و هنرمندان متاسفانه عادت کرده اند تا صرفا سیاهی، چرکی، ترافیک بی پایان، دزدی و سرقت، بدبختی و فلاکت در ایران را مدام در شبکه های اجتماعی پمپاز و منتشر کنند و برعکس زندگی در خارج از مرزهای ایران ولو در افغانستان را بهتر از زندگی و نفس کشیدن در ایران فریاد بزنند، منطقی است که ناشی از ندیدن زیبایی های داخلی و داشتن نقطه امید هر چند کوچک برای ادامه راه است.

,

هرچند هیچ کس مخالف این نیست که در مملکتی که در آن زندگی می کنیم، در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ضعف ها و مشکلات ساختاری و فردی بسیاری وجود دارد؛ اما اصطلاحا همیشه دیدن نیمه خالی لیوان باعث می شود که خودآگاه و ناخودآگاه رنگ نا امیدی و یاس بر رنگ های دیگر زندگی چیره شود و به تدریج انسان در مسیر سراشیبی و سقوط قدم بگذارد.

,

گاها سلبریتی ها عادت دارند در مسافرت های خود به خارج از کشور با استوری کردن و یا گذاشتن پست های متعدد در شبکه های اجتماعی، حس خوب و «همه چیز اینجا عالیه» رو مدام به نمایش بگذارند اما کمتر دیده ایم که این اتفاق را برای سفرهای داخلی خود نیز انجام دهند و به ندرت اتفاق می افتد که یک سلبریتی به نقد از مسائل اجتماعی، اقتصادی و یا فرهنگی کشوری دیگر بپردازد.

,

و حالا نیز که رضا عطاران هرچند با زبان طنز به انتقاد از مساله نظم در اروپا اشاره می کند، هیچ کدام از بازیگران دیگر حتی حاضر نمی شوند این موضوع را بازنشر و یا به آن اشاره کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه