اخبار داغ

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پُست:

لزوم صیانت از بِرَند شرکت ملی پُست در کشور/ اقتدار و عظمت پُست احیا می شود

لزوم صیانت از بِرَند شرکت ملی پُست در کشور/ اقتدار و عظمت پُست احیا می شود
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پُست به خصوصی سازی شرکت ها اشاره کرد و گفت: در صدد هستیم با برنامه ریزی منسجم ضمن صیانت از بِرَند شرکت ملی پُست، اقتدار و عظمت اداره پُست را در کشور احیا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره شرکت ملی پُست ظهر امروز در شورای اداری پست استان اردبیل، ایثارگران را ذخایر شرکت ملی پست دانست و گفت:خدمات کارکنان پُست در دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی با بیان اینکه کارکنان پست مهمترین نقش ارتباطی بین رزمندگان و خانواده ها را در 8 سال دفاع مقدس را ایفا کردند به کمبود امکانات مخابرات در جبهه اشاره کرد و گفت: صندوق های زرد رنگ پُستی تنها راه ارتباطی رزمندگان با خانواده ها و آشنایان بود که کارکنان پُست سنگر به سنگر آن را می گرداندند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فناوری های روز اشاره کرد و گفت: امروز شرکت ملی پُست برای رقابت با بخش خصوص باید به تجهیزات و فناوری های روز مجهز شود تا بتواند با ارائه خدمات بهتر در سریع ترین زمان پاسخگوی اعتماد مردمی باشد.

,

, ,

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پُست به لزوم استفاده از شیوه های مدرن تبلیغاتی برای معرفی خدمات پُست به مردم اشاره کرد و گفت: در حال طراحی کاراکتر و شخصیت انیمیشنی برای معرفی خدمات پُست به عموم مردم هستیم تا با تولید پیامهای پُستی  ضمن آشنایی مردم با این خدمات، به بازاریابی نیز اقدام شده باشد.

,

وی به کمبودها و نارسایی های شرکت ملی پست در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی  از یک طرف و زیان ده بودن شرکت ملی پُست از طرف دیگر این شرکت را در مضیقه های مالی و امکانات قرار داده است که با تدابیر اتخاذ شده طی پروسه ای درصدد  رفع موانع اقتصادی شرکت ملی پُست هستیم.

,

شریف زاده ناهمگونی حقوق و دستمزد نسبت به سایر ادارات، فیش های حقوقی،مسکن کارکنان، خدمات رفاهی را از جمله نارسایی های شرکت ملی پست عنوان کرد و گفت: در بحث لجستیکی و اماکن نیز مشکلات زیر ساختی وجود دارد و اغلب اماکن و امکانات شرکت ملی پُست فرسوده بوده  و نیازمند نوسازی است.

,

وی به خصوصی سازی شرکت های وزارت ارتباطات و فناوری در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلاتی که در واگذاری مخابرات بوجود آمد و منافع دولت در این واگذاری تامین نشد، پروژه واگذاری شرکت پست  که قسمتی از آن طی شده و برخی اماکن و تجهیزات واگذار شده بود مُلغی شد و این شرکت نه تنها واگذار نشد بلکه عمده نیروهای انسانی خبره و اهل فن خود را نیز از دست داد و نتوانست دارایی ها و اماکن و تجهیزات واگذار شده  خود را در سالیان گذشته برگردانده و از دارایی های خود در زمینه رفع نواقصات و کمبودهای بودجه ای بهرمند شود.

,

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پُست با بیان اینکه بِرَند پُست و مخابرات خود به تنهایی سودآور است، گفت در واگذاری ها این نکته مهم نباید فراموش می شد.

,

, ,

وی با بیان اینکه عوامل متعددی در طول زمان شرکت ملی پُست را تضعیف کرده است، گفت: در صدد هستیم تا با مجموعه اقداماتی، اقتدار گذشته پست را احیا کنیم.

,

شریف زاده با بیان اینکه شرکت ملی پُست مُدافع ندارد و نگاه ها به این مجموعه نیز نگاه ناتنی است، گفت: این شرکت ملی، اجتماعی و مردمی محور است و تاکنون اسیر سیاست نشده و اجازه سیاسی کاری در این نهاد مردمی را هم نخواهیم داد.

,

وی با بیان اینکه امنیت شغلی  و کرامت انسانی در شرکت ملی پُست در حال احیا شدن است، گفت: درصدد هستیم با تدابیر اتخاذ شده ضمن ارتقای وضعیت حقوقی و معیشتی کارکنان، امکانات و تجهیزات شرکت ملی پُست در سراسر کشور را  بهبود داده و دارایی های گذشته شرکت را تبدیل به احسن کنیم.

,

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پُست در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های توسعه ای شرکت ملی پُست اشاره کرد و گفت: مدیران کل باید با رایزنی از نهادهای حاکمتی استان در راستای تامین کسری بودجه و  امکانات استفاده کنند.

,

وی خواستار ارائه گزارش مدیران کل از طریق رسانه ملی، شبکه های استانی صدا و سیما و شبکه های اجتماعی به عموم مردم شد و گفت: امکانات شرکت ملی پُست کم نظیر است و تحریم های ظالمانه دشمنان نیز اثری بر فعالیت های  آن ندارد.

,

, ,

شریف زاده در ادامه سخنان خود به رونق فضای کسب و کار نیز اشاره کرد و گفت: به راحتی می توان از برند پُست ضمن کارآفرینی برای جوانان به درآمد زایی نیز دست یافت.

,

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پُست با بیان اینکه مسیر خصوصی سازی منحرف شده است، از فعالیت شرکت های خصوصی در راستای فعالیت های شرکت ملی پُست انتقاد کرد و گفت: امروز برخی شرکت ها در کنار ارائه خدمات مسافرتی اقدام به ارائه خدمات ارسال کالا نیز اقدام می کنند و با راه اندازی پیک های خودرویی و موتوری عملا در فرایند و فعالیت شرکت ملی پُست اخلال ایجاد می کنند.

,

وی با بیان اینکه شرکت ملی پُست در کنار شرکت غله، اولین ادارات دولتی کشور است که بیش از 100سال قدمت دارد، گفت: باید برای حفظ برند شرکت ملی پُست اقدامات اساسی انجام داد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه