اخبار داغ

گزارش/

حواشی انتخاب بردیف برای تراکتور

حواشی انتخاب بردیف برای تراکتور
تغییرات در کادرفنی تراکتور اعتراض گسترده هواداران این تیم را به دنبال داشته و کار را برای جابجایی احتمالی سخت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بعد از کش‌وقوس‌هایی که در تعیین سرمربی تراکتور بوجود آمد، درنهایت روز گذشته اعلام شد که «قربان بردیف» مربی اهل کشور ترکمنستان و استاد سابق سردار آزمون به عنوان گزینه نهائی این تیم انتخاب گردیده و وی قرار است جهت مذاکرات نهائی و عقد قرارداد به تبریز سفر کند. با این اعلام پرونده ادامه همکاری تراکتور با ارطغرل ساغلام رسما بسته و سرمربی ترکیه‌ای برای دومین بار از پشت فرمان تراکتور پیاده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اعتراض گسترده به حرکت رونالدینیویی

, اعتراض گسترده به حرکت رونالدینیویی,

انتخاب قربان بردیف برای هدایت تراکتور اعتراض‌ گسترده هواداران این تیم را به دنبال داشته است. بی‌گمان یکی از اصلی‌ترین دلیل اعتراضات به این انتخاب نادیده انگاشتن مطالبات هواداران از سوی مسئولان باشگاه است. پرشورها خواهان تمدید قرارداد ارطغرل ساغلام بودند اما مدیران تراکتور در حرکت رونالدینیویی و برخلاف خواسته هواداران با سرمربی ترک‌تبار قطع همکاری کرده و مربی ترکمن را به جای او برگزیدند.

,

نگرانی‌ها همچنان پابرجا

, نگرانی‌ها همچنان پابرجا,

تراکتورِ زنوزی محل جولانگاه دلالان بوده، بویژه در دوران کرونا که بازیکنان بی‌کیفیت زیادی به این تیم قالب شدند. این مشکل در فصل گذشته بیداد می‌کرد و بر اساس خبرهای دریافتی، عامل مهمی که باعث عدم توافق تراکتور با ساغلام شد، درخواست مربی ترکیه‌ای برای کنار گذاشتن فله‌ای این بازیکنان بود. موضوعی که از نظر هواداران با تغییرات احتمالی همچنان پابرجا خواهد ماند و از دلایل عدم خوش‌بینی آنان نسبت به تغییرات است!

,

همان آش و همان کاسه

, همان آش و همان کاسه,

هرچند در عرصه مدیریتی ثبات در راهروهای باشگاه تراکتور برقرار شده اما در کادرفنی اثری از این ثبات نیست. از زمان خصوصی‌سازی در تراکتور، در هر فصل حداقل سه مربی روی نیمکت این تیم نشسته‌اند. کارشناسان نیز بی‌ثباتی را مهمترین دلیل ناکامی تراکتور در فصل‌های اخیر عنوان می‌کنند. به نظر می‌رسد سریال جابجایی‌ سرمربیان در این تیم حالا حالاها تمامی ندارد و به قول معروف داستان همان آش و همان کاسه است!

,

یکی به نعل یکی به میخ

, یکی به نعل یکی به میخ,

یکی از انتقادات در مورد گزینه مدنظر تراکتوری‌ها این است که قربان بردیف در آستانه ۷۰ سالگی قرار دارد و مربی پا به سن گذاشته‌ای محسوب می‌شود. تراکتوری‌ها درحالی به سراغ این مربی ترکمنستانی رفتند که در فصل گذشته تونی اولیویرا را با شرایط سنی مشابه رد کردند. انتخاب بردیف هم عکس تصمیمات باشگاه است و هم مطالبات هواداران که کهولت سن برای یک مربی مورددار است اما برای دیگری موردی ندارد!

, عکس,

موج بی‌اعتمادی به مشاوران زنوزی

, موج بی‌اعتمادی به مشاوران زنوزی,

مشاورانی که زنوزی انتخاب کرده نه تنها نتوانسته‌اند اعتماد عمومی را جلب کنند که بلکه با تصمیمات نادرست و در خلاف جهت مطالبات هواداران باعث شده‌اند تا یک دیوار بی‌اعتمادی بلند در این میان ایجاد شود. هوشنگ نصیرزاده در گذشته همه کاره تراکتور بود و اکنون علی خطیر. دشمنان دیروز و دوستان امروز با حواشی زیاد که در فعل‌وانفعالات اخیر نیز هواداران قطع همکاری با ساغلام و انتخاب بردیف را از چشم خطیر می‌بینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه