اخبار داغ

سید عبدالملک الحوثی:

غرور سعودی‌ها و اماراتی‌ها در یمن پایمال شد

غرور سعودی‌ها و اماراتی‌ها در یمن پایمال شد
رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با بزرگان و رؤسای قبائل استان الحدیده، صبر و پایداری مردم این استان در برابر سختی‌های محاصره را وفادارنه و کریمانه توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) با بزرگان و سران قبائل استان الحدیده دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به نوشته وبگاه شبکه الحدیده، الحوثی در این دیدار خطاب به حاضرین گفت که آن‌ها با ایستادگی و فداکاریشان، امید دشمنان یمن را نا امید کرده و تعهد و وفاداری خود را به خداوند، مردم و امت اسلامی ثابت کرده‌اند.

رهبر جنبش انصارالله یمن، در این راستا، الحدیده را نماد بزرگی از مظلومیت مردم یمن دانست و گفت که ائتلاف سعودی با هدف قرار دادن بندر الحدیده و صیادها عامل رنج بزرگ مردم این استان است.

او افزود: «اقدامات ائتلاف متجاوز به یمن در استان الحدیده و دیگر مناطق، بدترین صفحات تاریخ این ائتلاف را رقم زده است و در این میان منطقه الدریهمی از مهم‌ترین نمادهای ماندگار در تاریخ یمن به واسطه ایستادگی عظیم و اسطوره‌گونه و قهرمانانه مردم این منطقه است.»

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد: «باید از بر اساس ایمان و اعتقادمان اقدام کنیم و در تمامی مراحل و شرایط با یکدیگر همکاری داشته باشیم، به اذن خداوند در این سال‌ها غرور سعودی‌ها و اماراتی‌ها که بر پایه وابستگی آن‌ها به آمریکا و اسرائیل بود از بین رفت.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه