اخبار داغ

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اصفهان؛

وزرای دولت در شهرستان‌های استان اصفهان حضور یافتند+جزئیات

وزرای دولت در شهرستان‌های استان اصفهان حضور یافتند+جزئیات
وزرای دولت سیزدهم به همراه رئیس جمهور صبح امروز در بیست و پنجمین سفر استانی خود وارد استان اصفهان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در بیست و پنجمین سفر استانی خود به همراه جمعی از وزرا وارد اصفهان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وزرای دولت قرار است به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در شهرستان های استان حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مربوطه قرار گیرند.

,

 

,

, ,

سرپرست وزارت کار در نجف آباد

, سرپرست وزارت کار در نجف آباد, سرپرست وزارت کار در نجف آباد,

«محمد هادی زاهدی‌وفا» از میدان میوه‌وتره‌بار شهر گلدشت در شهرستان نجف آباد بازدید به عمل خواهد آورد. بازدید از ساختمان بیمارستان و بزرگراه اصفهان-فلاورجان-نجف‌آباد از دیگر برنامه‌های سرپرست وزارت کار است.

,

وی پس از دیدار با خانواده شهید و دیدار با مردم، در جلسه شورای اداری شهرستان نجف‌آباد شرکت خواهد کرد.

,

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از حضور در گلزار شهدا، با خانواده شهید حججی دیدار کرد و بر سر مزار این شهید حاضر شد.

,

, ,

 

,

وزیر اقتصاد در خوانسار

, وزیر اقتصاد در خوانسار, وزیر اقتصاد در خوانسار,

سیداحسان خاندوزی وارد شهرستان خوانسار شد و در آغاز سفر خود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

,

بازدید از سد باغکل، کنارگذر شرقی خوانسار، پروژه فاضلاب شهری و نمایشگاه صنایع‌دستی بانوان سرپرست خانوار، برگزاری جلسه با نمایندگان اقشار، اصناف و مسئولان شهرستان خوانسار و شرکت در شورای اداری شهرستان از جمله برنامه‌های وزیر اقتصاد و امور دارایی در سفر به خوانسار به شمار می‌رود.

,

 

,

, ,

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در لنجان

, رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در لنجان, رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در لنجان,

«علی سلاجقه» رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور و معاون رئیس جمهور به‌عنوان نماینده ویژه دولت سیزدهم، همزمان با سفر ریاست‌جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان با هدف بازدید از برخی طرح‌های عمرانی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های شهرستان لنجان، با استقبال مسئولان وارد این شهرستان شد.

,

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور در بدو ورود به شهرستان لنجان با حضور در گلزار شهدا، به شهدای گمنام گلگون‌کفن مدفون در شهر فولادشهر ادای احترام کرد.

,

بازدید از سازه‌های بلندمرتبه فولادشهر و پروژه‌هایی چون مسکن مهر، طرح اقدام ملی مسکن، تقاطع غیرهمسطح آزادراه، شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر، مجموعه شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر، حضور در شورای اداری و دیدارهای چهره‌به‌چهره ازجمله برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در سفر به شهرستان لنجان است.

,

 

,

وزیر نیرو در چادگان

, وزیر نیرو در چادگان, وزیر نیرو در چادگان,

«علی‌اکبر محرابیان» هم در جریان سفر رئیس جمهور به اصفهان به شهرستان های چادگان و فریدن می رود و از سد و نیروگاه زاینده‌رود بازدید می‌کند.

,

بازدید از تصفیه‌خانه چادگان، دیدار و ملاقات مردمی در فرمانداری چادگان و بازدید از پروژه تعریض جاده چادگان- چنارود از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو است.

,

وی در ادامه پس از دیدار با خانواده شهدا از تصفیه‌خانه آب و کشتارگاه دام فریدن بازدید خواهد کرد و در فرمانداری فریدن با مردم ملاقات می‌کند.

,

 

,

, ,

رئیس بنیاد شهید در جرقویه

, رئیس بنیاد شهید در جرقویه, رئیس بنیاد شهید در جرقویه,

سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در اولین مقصد سفر یک‌روزه خود به اصفهان در روستای قارنه حضور یافت و با خانواده شهید «ابراهیم عنایتی» دیدار کرد.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با والدین شهید عنایتی به گفت‌وگو نشست و ضمن شنیدن مشکلات این خانواده، دستورات لازم جهت پیگیری و رفع آنها را داد.

,

حضور در گلستان شهدای نیک‌آباد، استقبال مردمی در این شهر، دیدار چهره به چهره در فرمانداری جرقویه و حضور در گلستان شهدای شهر ورزنه از دیگر برنامه‌های قاضی‌زاده‌هاشمی در سفر به اصفهان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه