اخبار داغ

ورثه ای بودن زمین فوتبال «قانلی گول» تبریز مانع اجرای پروژه زمین چمن

ورثه ای بودن زمین فوتبال «قانلی گول» تبریز مانع اجرای پروژه زمین چمن
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: زمین قانلی گول ورثه ای و در تملک است و وراث اجازه هیچ فعالیت به ما ندادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب مقصودی در گفتگو با تبریزبیدار در واکنش به گزارش خبری این سایت پیرامون بلاتکلیفی زمین خاکی قانلی گول (مشروح را اینجا بخوانید+) اظهار داشت: برنامه ریزی شده بود تا زمین فوتبال قانلی گول را مانند زمین های پاس و ابوذر به  تبدیل کنیم اما به دلیل اینکه این زمین ورثه ای و در تملک است و وراث اجازه هیچ فعالیت به ما ندادند؛ پروژه متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار , گزارش خبری این سایت پیرامون بلاتکلیفی زمین خاکی قانلی گول (مشروح را اینجا بخوانید+),

وی ادامه داد: برای بهبود وضع این زمین فوتبال، آهن آلات لازم برای احداث رختکن و دیگر ملزومات خریداری و در محل دپو شده بود اما در زمان آغاز پروژه، وراث محترم از طریق پیگیری قضایی ممانعت ایجاد کردند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته از طریق کمیته فوتبال محلات برای حفظ این زمین، گفت: این زمین خاکی، ورزشکاران و فوتبالیست های بزرگی را در دل خود پرورانده اما متاسفانه در حال حاضر بلاتکلیف است.

,

مقصودی بیان داشت:با این همه ما آماده هستیم در صورت همکاری وراث، و هبه این زمین فوتبال به ورزش، آن را در کمترین زمان ممکن به چمن مصنوعی تبدیل کنیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه