اخبار داغ

در مراسم یادواره شهید شاخص شهرستان لنده مطرح شد؛

یادواره های شهدا، راه نفوذ دشمن را بست/ دشمن از عشق به امام زمان(عج) و "سلام فرمانده" می ترسد+تصاویر

یادواره های شهدا، راه نفوذ دشمن را بست/ دشمن از عشق به امام زمان(عج) و "سلام فرمانده" می ترسد+تصاویر
برادر شهید زکی نژادگفت:تنها جایی که هیچ یک از برنامه های نفوذی دشمنان کار ساز نبوده است همین مراسمات یادواره ها و گرامیداشت شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس مراسم یادواره شهید شاخص شهرستان لنده سردار محمد زکی نژاد از فرماندهان و پاسداران دوران دفاع مقدس امشب و با حضور خانواده های معظم شهدا و مسولان و اقشار مختلف مردم برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: آبروی ما و در کوچه ومحله به برکت خون همین شهدا است و ما مدیون این شهدا هستیم.

,

ویسی خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم دین خود را به این شهیدان ادا کنیم و اواری دین ما حفظ و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان است.

,

وی در ادامه گفت: باید وصیت نامه شهیدان مورد مطالعه قرارگیرد و نسبت به آن در سطح جامعه از آنان بهره بگیریم و تحت تاثیر توطئه‌ های دشمنان نباید قرار بگیریم.

,

, ,

 

,

حجت الاسلام رضوی در ادامه مراسم گفت:هلوکاست یک دروغ تاریخی بوده است ولی هلوکاست اصلی در دو مرحله در ایران روی داد که یکی قحطی و کشته شدن بیش از ١١میلیون نفر به واسطه اشغال انگلیسی ها شکل گرفت که نیمی از جمعیت ایران کشته شدند.

,

وی گفت:امریکایی ها و انگلیسی ها چه چیزی می خواهند و نا از آن دوران خاطره خوبی نداریم و برخی هم هستند که دستانشان آلوده هستند و به این ملت و مملکت خیانت می کنند.

,

سخنران مراسم یادواره سردار شهید زکی نژاد گفت: امروز انگلیسی ها و امریکایی ها به صورت ٢۴ساعته در حال تخریب نظام هستند و سوال اینجاست مگر خودتان در این سلطه نداشتید؟ انقلاب اسلامی چکار کرد که هیمنه پوشالی شما را شکست.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد:امام خمینی(ره) با نفوذ کلام معنوی خویش توانست ملتی را از تباهی و ظلم رهایی دهد و در روزهای آغازین انقلاب ودفاع مقدس با تقدیم خون هزاران شهید این انقلاب را بیمه کردند و امروز نیز برای حفظ آن تحت نفوذ کلام معنوی مقام معظم رهبری هستیم.

,

وی گفت:بیس از ٣۶هزار شهید دانش آموز و ١٧هزارشهید ترور گواه روشنی بر مصونیت و مظلومیت این انقلاب است.

,

حجت الاسلام رضوی گفت:اگر عاشق خدمت و امام و رهبری نباشیم نمی توانیم در این ملک خدمت کرد لذا باید برای خدمت به مردم عاشقانه کارکرد.

,

وی گفت: وقتی امام فرمودند:" جنگ از اوجب واجبات است" رزمندگان ما با تمام توان وجود برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی جنگیدند.

,

, ,

سخنران مراسم یادواره شهدای آبروی محله گفت: در دفاع مقدس ما خلبان زن فرانسوی را ما به اسارت گرفتیم وبیش از ۴٠کشور دنیا در جنگ تحمیلی به جنگ ما آمدند و همه برای نابودی ما سنگ تمام گذاشتند ولی غافل از عشق و اراده الهی که رزمندگان ما داشتند صدام وصدامیان شکست خوردند و یک وجب از این خاک را ندادیم.

,

وی گفت:امروز دشمنان ما از عشق به امام زمان(عج) و همین سرود "سلام فرمانده" می ترسند و ما نیز باید در این حوزه تلاش کنیم تا این فرهنگ مهدی برای زمینه سازی ظهور آماده باشیم.

,

رضوی گفت:سردار شهید محمد زکی نژاد در دفاع مقدس رفت تا این انقلاب واسلام بماند تا ارزش ها بماند و وظیفه ما نیز پاسداری از این دستاوردها است.

,

سخنران مراسم یادواره آبروی محله سردار شهید محمد زکی نژاد گفت: رمز یا فاطمه زهرا(س) را همه در دفاع مقدس و عملیات و حتی سربندهای رزمندگان می بستند و با عشق به سمت دشمن یورش می بردند و عملیات ها و خاک دشمن را فتح می کردند.

,

وی گفت:بهترین جوانان و انسان هایمان را فدا کردیم که امام زمان(عج) ظهور کند.

,

, ,

حاج اقای رضوی گفت:حب ائمه و معصومین(ع)  به خصوص حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام باعث شد تا کنون انقلاب اسلامی ما را مصون نگهداشته است و یقین داریم که خودشان دست ما را میگیرند.

,

 

,

فرماندار شهرستان لنده در ادامه گفت: برگزاری یادواره شهدا برای رساندن پیام شهدا به نسل جوان است.

,

جلال دانش در ادامه گفت: وصیت نامه شهدا همانند گوهر درخشانی است که برای ما سرمنشا نور حقیقت و الگوی موفق هستند.

,

وی گفت:امروز آبروی محله و کشور ما مرهون همین رشادت ها و شهادت جوانانی است که با اندیشه های نورانی خویش برای تعالی این نظام وانقلاب در تلاش هستند.

,

, ,

دانش گفت:در وصیت نامه شهید زکی نژاد آمده است که " امام نوری است که در دریای ظلمت روشنایی بخشیده و دنیا را از سیاهی وتباهی به روشنایی رسانیده است".

,

وی گفت: دنیایی که هم در اندیشه های امام و مقام معظم رهبری به درستی بیان شده است که خنثی کننده نگاه های غیر توحیدی است.

,

فرماندار شهرستان لنده گفت:حفظ روحیه آزادگی و استقلال، ایثار ومقاومت را امام راحل در دل ملت ما جاری وساری کرد.

,

, ,

وی در ادامه گفت: فرهنگ مقاومت و استقامت ضامن بقا و رسیدن به تمدن نوین مهدوی است و منطق و عقلانیت این را حکم می کند که برای ترویج این فرهنگ مهدوی تلاش کرد.

,

 

,

قنبر زکی نژاد برادر شهید زکی نژاد گفت:امروز همه ما برادر وخواهران شهدا هستیم و این محبت در جای جای ایران اسلامی به خصوص مناطق لر نشین بیشتر احساس می شود.

,

وی گفت:تنها جایی که هیچ یک از برنامه های نفوذی دشمنان کار ساز نبوده است همین مراسمات یادواره ها و گرامیداشت شهدا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه