اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان:

عوامل نفوذی در راه آهن اینچه‌برون مانع سرمایه‌گذاری هستند/ سرمایه‌گذاری در راه آهن سخت‌تر از کشور عمان است

عوامل نفوذی در راه آهن اینچه‌برون مانع سرمایه‌گذاری هستند/ سرمایه‌گذاری در راه آهن سخت‌تر از کشور عمان است
چوپانی به راه آهن اینچه برون اشاره کرد و گفت: ۲۰ اکیپ از کشورهای بنگلادش و پاکستان و غیره برای سرمایه گذاری راه آهن آوردیم ولی وقتی دیدند مشکل لجستیکی دارد، میدان را خالی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ علی‌محمد چوپانی پیش از ظهر امروز در نشست فعالان حوزه تجارت و حمل و نقل با مدیرکل آماد و پشتیبانی سازمان توسعه تجارت ایران اظهار کرد: باید بنشنیم و  با راه آهن به تفاهمی برسیم، قوانین و مقرراتی که اداره راه آهن اعلام می کند ۱۰۰ برابر سخت تر از کشور عمان است، طرز فکری که در راه آهن برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده منسوخ است و چرا باید سرمایه گذار طرح توجیهی بیاورد، مگر سیاست خارجی در اختیار ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: ۲۰ اکیپ از کشورهای بنگلادش و پاکستان و غیره برای سرمایه گذاری راه آهن آوردیم  ولی وقتی دیدند آنجا مشکل لجستیکی دارد، میدان را خالی کردند.

,

چوپانی بیان کرد: این طرز تفکر هشت سال است که در راه آهن حاکم است و مشخص نیست عمدی است و یا انسان نفوذی در آنجا قرار دارد که حاضر نیست مسیر سرمایه گذاری را باز کند؛ سرمایه گذاران خواهان سرمایه گذاری با مالکیت است.

,

وی افزود: در کشوری هستیم که تورم وجود دارد و دچار اضمحلال سرمایه می‌شوند و اگر به دنبال توسعه اقتصادی هستیم باید به سرمایه گذاران کمک کنیم.

,

این مقام مسئول ابراز داشت:  قطع یقین عوامل نفوذی در آنجا هستند که مانع سرمایه گذاری می شود، چراباید سرمایه گذاران ما در دیگر کشورها سرمایه گذاری کنند و بگویند امنیت سرمایه گذاری در آنجا بیشتر است و باید این مسائل را در سطح کلان حل کنیم و موانع را از سر راه برداریم.

,

چوپانی متذکر شد: باید خط عریض را به منطقه آزاد ببریم و به سرمایه گذار بگوییم این منطقه می‌خواهد باراندازی برای واردات غلات به کشور در این منطقه تبدیل شود.

,

وی ابراز داشت: هشت سال است که این مشکلات را نتوانستیم حل کنیم و امید داریم در دولت رئیسی مشکل راه آهن استان گلستان برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه