اخبار داغ

مادران چشم به راه میزبان یاسوجی ها/ یادواره مادران شهدای گمنام امشب برگزار می شود+ جزئیات

مادران چشم به راه میزبان یاسوجی ها/ یادواره مادران شهدای گمنام امشب برگزار می شود+ جزئیات
گرامیداشت مادران شهدای گمنام همزمان با یاد بود مادر شهید جاوید الاثر سید فضل الله خوید در شهر یاسوج برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مراسم یادبود مادرانی که نیمی از قلبشان زیر خاک مدفون است امشب با نام لیله الشهدا در یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نیمی از قلب مادران شهدا زیر خاکی مدفون است که پیکر فرزند آن‌ها را دربرگرفته و نقش پرمخاطره مادری را این مادران خوب ایفا کردند که بدون هیچ چشمداشتی، دست از جگرگوشه‌هایشان کشیدند و به فرمان رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و چشم انتظاری و حسرت دیداری دوباره سهم دل مهربانشان شد.

,

مادرانی با چشم‌های منتظر و دل‌هایی سوخته، همچون رباب منتظر که این روز ها دیگر شاهد مویه های او بر سر قبور شهدا نیستیم وبعد از 36 سال چشم به راه بودن به فرزند شهیدش پیوسته است.

, مادرانی با چشم‌های منتظر و دل‌هایی سوخته، همچون رباب منتظر که این روز ها دیگر شاهد مویه های او بر سر قبور شهدا نیستیم وبعد از 36 سال چشم به راه بودن به فرزند شهیدش پیوسته است.,

ویژه برنامه گرامیداشت مادران معظم شهدای گمنام و یادبود مادر شهید جاوید الاثر سید فضل الله خوید که 23 اردیبهشت ماه امسال به فرزند شهیدش پیوست با روایتگری حاج عظیم ابراهیم پور و نوای حاج مهدی ترکاشوند امشب ساعت 21 در یادمان شهدای گمنام یاسوج برگزار می شود.

,

, ,

 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه