اخبار داغ

مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتور مطرح کرد:

اتفاقات تراکتور شبیه «متروپل» است/ آقایان! فضای ورزش را با بیزینس قاطی کرده‌اند

اتفاقات تراکتور شبیه «متروپل» است/ آقایان! فضای ورزش را با بیزینس قاطی کرده‌اند
فرشید طالبی از سیستم حاکم در این باشگاه پرطرفدار به شدت انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص تغییرات در کادرفنی تیم تراکتور اظهار داشت: متاسفانه تراکتور مثل موش آزمایشگاهی شده و معلوم نیست مسئولان این تیم چه هدفی را دنبال می‌کنند. به نظرم حتی اگر بهترین مربی دنیا را برای تراکتور استخدام کنند شک نکنید در عرض یک ماه یا مربی فرار می‌کند یا اخراجش می‌کنند. چون سیستمی که در باشگاه تراکتور حاکم است به هیچ عنوان با برنامه‌ریزی در ورزش مطابقت ندارد. یعنی از هر زاویه‌ای که به باشگاه تراکتور نگاه کنید هیچ معیاری از حرفه‌ای‌گری در این باشگاه نمی‌بینید. از انتخاب مدیرعامل تا هیات مدیره، مربی، بازیکن و حتی نوع سرمایه‌گذاری. آقایان فضای ورزش را با بیزینس مخلوط کرده و به شدت با روح و روان هواداران بازی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی اضافه کرد: آقایان واقعاً شورش را درآورده‌اند و اصلاً حواس‌شان نیست در چه تیمی حضور دارند. با تمام احترامی که به مسئولان باشگاه تراکتور قائل هستم اما باید بگویم اگر می‌خواهند این باشگاه را اداره کنند حداقل با راه و روش درست و اصولی عمل کنند و اگر نمی‌توانند مثل مرد بگویند ما توان اداره تیم را نداریم.

,

مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتور در ادامه انتقاداتش از عملکرد مسئولان این تیم گفت: ما دو نوع قتل داریم. نوعی از قتل که جسم و روح انسان را می‌گیرد و نوع دیگر که باورهایش در مورد آینده را از بین می‌برد. متاسفانه مسئولان تراکتور در برابر هواداران این تیم قتل نوع دوم را انجام می‌دهند و باورهای آنان در مورد تیم محبوب‌شان را نابود می‌کنند. من مخالف بردیف یا هر مربی دیگری نیستم بلکه مخالف سیستم باشگاه تراکتور هستم که مشکل دارد. معتقدم مشکلات این باشگاه باید بصورت ریشه‌ای حل شود.

,

طالبی مطرح کرد: خیلی از هواداران تراکتور به من پیام می‌دهند و از وضعیت تیم گلایه می‌کنند. ما نه دنبال تیمداری هستیم، نه خودنمایی و نه منافعی داریم که بگوییم پشت این صحبت‌ها قصد و نیتی وجود دارد. من بارها به هواداران گفته‌ام کاری از دست‌مان برنمی‌آید و فقط می‌توانیم زبان آنان باشیم. متاسفانه اتفاقاتی که در باشگاه تراکتور رخ می‌دهد شبیه حادثه متروپل است! و هواداران تراکتور زیر آوار بی‌کفایتی مسئولان این تیم جان می‌دهند.

,

وی در خاتمه متذکر شد: حرف من این است که اگر مسئولان تراکتور به شهرشان غیرت دارند و تعصب تیم شهرشان را می‌کشند، ساختارمند عمل کنند و اگر بلد نیستند حداقل دو انسان متخصص و کاردان انتخاب کنند تا به وضعیت این تیم سروسامان بدهند. این همه هزینه سرمربی و بازیکن می‌کنند چه اشکالی دارد دو نفر برای باشگاه‌داری استخدام کنند. اگر اینجا چنین افرادی را نداریم حداقل از همین کشورهای روسیه یا ترکیه به خدمت بگیرند. این افراد را با اختیارات کامل بیاورند تا تیم را از ریشه درست کنند. من واقعا نمی‌دانم چه فکری در ذهن مسئولان باشگاه تراکتور می‌گذرد و معلوم نیست چه موقعی می‌خواهند تصمیم درست بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه