اخبار داغ

صحبت های صریح نخبگان اصفهانی با رئیس جمهور؛

آیت الله رئیسی: هر طرحی که برای رفع مشکل آب استان بتوان اجرایی کرد در دستور کار قرار می‌گیرد

آیت الله رئیسی: هر طرحی که برای رفع مشکل آب استان بتوان اجرایی کرد در دستور کار قرار می‌گیرد
جمعی از نخبگان استان اصفهان در نشستی صمیمی و پربار به بیان دغدغه های خود در حوزه های مختلف به آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، سید ابراهیم رئیسی هم اکنون مشغول دیدار با جمعی از نخبگان استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (واحد خوراسگان) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در این نشست صمیمی شماری از نخبگان، استادان دانشگاه و پژوهشگران اصفهانی به همراه برخی از مقامات استانی حضور دارند.

,

مدیریت فضای مجازی، افزایش دوره تنفس تسهیلات بانکی، افزایش سقف تسهیلات بانکی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تکمیل ۱۲۰۰ واحد تولیدی از جمله محورهای گفتگوی نخبگان در این نشست بود.

,

, ,

, ,

*برای جراحی های اقتصادی باید بیشتر با مردم صحبت شود

, *برای جراحی های اقتصادی باید بیشتر با مردم صحبت شود, *برای جراحی های اقتصادی باید بیشتر با مردم صحبت شود,

حجت الاسلام مهدی امینی در این نشست اظهار کرد: سه قلم گران شد اما در حومه آن بسیاری اقلام گران شد، در حالی که تاکید شد چیزی گران نشود اما در شهرستان ها و مراکز استان اینگونه نبود

,

این نخبه استان عنوان کرد: در شروع سال التهابات وجود دارد و نیاز بود صبر کنید ابتدای سال بگذرد و سپس جراحی اقتصادی انجام شود و بهتر بود برای این طرح بیشتر با مردم صحبت شود.

,

وی تاکید کرد: مطالبه ای که خصوصا از سوی خانواده شهدا مطرح می شود این است که مدیریت فضای مجازی آن بیش تر در دست صهیونیست هاست و تمام زیرساخت ها در اختیار آن ها قرار گرفته است که نیاز است فکری برای فضای مجازی شود

,

*دوره تنفس تسهیلات اهدایی به تولیدکنندگان کم است

, *دوره تنفس تسهیلات اهدایی به تولیدکنندگان کم است, *دوره تنفس تسهیلات اهدایی به تولیدکنندگان کم است,

بعیدی فعال اقتصادی و تولیدی دیگر سخران این جلسه اظهار کرد: مشکل اساسی واحد تولیدی ها تسهیلاتی که به تولیدی داده می شود با دوره تنفس کم آن است و اصل و فرع پس از آن تقسیط می شود.

,

این فعال اقتصادی با بیان اینکه سقف تسهیلات در استان بسیار کم است و نیاز این است که این سقف افزایش پیدا کند گفت: ۱۲۰۰ واحد تولیدی در استان داریم که با بیش از ۶۰ درصد ظرفیت مشغول به فعالیت هستند و نیاز به حمایت دارند.

,

وی با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت مواد اولیه اظهار کرد: مطالبات از دستگاه های تولیدی گاهی با تاخیر چند ساله انجام می شود که نیاز به تغییر رویکرد دارد.

,

بعیدی افزود: همچنین ظرفیت ۵ هزار مگاوات برق خورشیدی نیز یکی از طرح ها در استان است که نیاز به حمایت دارد.

,

* سه رئیس جمهور قبلی رودخانه زاینده رود را ویران کردند

, * سه رئیس جمهور قبلی رودخانه زاینده رود را ویران کردند, * سه رئیس جمهور قبلی رودخانه زاینده رود را ویران کردند,

محمدی نماینده کشاورزان اصفهان در این جمع اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که شخص حقوقدان رئیس قوه مجریه کشور است؛ کل کشور با هم برادریم اما قلب تپنده اصفهان در حال قطع شدن است.

,

این فعال حوزه کشاورزی با بیان اینکه طبق ماده 159 و 185 قانون مدنی و ماده 44 توزیع عادلانه آب حقابه کشاورزان به رسمیت شناخته شده است؛ اذعان کرد: سه رئیس جمهور قبلی رودخانه زاینده رود را ویران کردند و ما به عنوان یک کشاورز و یک اصفهانی دست شما را می بوسم و خواهش می کنم به خاطر اصفهان خواسته جاری بودن زاینده رود را پیگیری کنید.

,

*بارگزاری ها بر زاینده رود زیاد شده است

, *بارگزاری ها بر زاینده رود زیاد شده است, *بارگزاری ها بر زاینده رود زیاد شده است,

وی با بیان اینکه همه می خواهیم این آثار 500 ساله اصفهان تخریب نشود، عنوان کرد: در سال 97-98 دو هزار و 200 میلی متر بارندگی شد 60 میلیوت لیتر آب به تالاب گاوخونی رفت، اما در سال 1374 دو هزار میلی متر بارنگی شد، یک میلیارد مترمکعب آب به تالاب گاوخونی رفت و این یعنی بارگزاری در این رودخانه زیاد شده است.

,

محمدی ادامه داد: وزیر شما تحت فشار برخی استان ها می خواهد طرح بن-بروجن را اجرا کند، آیا درست است که شغل جدیدی با از بین بردن هزاران شغل ایجاد کنند؟

,

وی پیرامون پیشنهاد خود گفت: خود وزارت نیرو اعلام کرده است که چنانچه بهشت آباد و تونل سوم کوهرنگ باز بشود باز هم 600 میلیون لیتر کمبود آب داریم، زاینده رود دیگر تحمل دستور، مصوبه و قانون ندارد؛ دستور دهید این کمبود آب جبران شود

,

*برای طیور و حوزه کشاورزی وزارت خانه داریم اما برای مشکلات اجتماعی و خانواده نه!

, *برای طیور و حوزه کشاورزی وزارت خانه داریم اما برای مشکلات اجتماعی و خانواده نه!, *برای طیور و حوزه کشاورزی وزارت خانه داریم اما برای مشکلات اجتماعی و خانواده نه!,

یک فعال اجتماعی اظهار کرد: در کشور ما برای طیور و حوزه کشاورزی آب و …وزارت خانه داشته و برای زیر ساخت های اجتماعی و برای حوزه خانواده زیر ساختی نداریم

,

وی ادامه داد: ما نیاز داریم وزارت امور اجتماعی و خانواده داشته باشیم و برای رصد و پایش صورت بگیرد و نیاز به وزارتخانه مستقل برای این امور وجود دارد

,

*اگر به داد این شهر نرسیدیم تاریخ فرهنگ این شهر فرو خواهد ریخت

,

این فعال اجتماعی عنوان کرد: در اصفهان آب حیات این شهر است و این تمدن اصفهان در حال فرونشست است و اگر به داد این شهر نرسیدیم تاریخ فرهنگ این شهر فرو خواهد ریخت، در اثر بی توجهی و غفلت بی توجهی به میراث فرهنگی کشورهای اطراف ما استفاده کرده و آن را ضبط و به غارت می برند.

,

, ,

* بخش خصوصی دیگر توان آزمون و خطا ندارد 

, * بخش خصوصی دیگر توان آزمون و خطا ندارد , * بخش خصوصی دیگر توان آزمون و خطا ندارد ,

رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان و عضو هیئت مدیره اتاق ایران در این جلسه گفت: آقای رئیسی! اگر به بخش خصوصی توجه نکردید، اگر اقتصاد را دستوری کردید، هزینه آن را خودتان پرداخت می کنید.

,

وی افزود: کارفرمایی اگر کارگر خود را بیرون کرد، دوبرابر هزینه آن را دولت پرداخت می کند؛ هزینه بیمه بیکاری را دولت می دهد پس متضرر دولت است.

,

جهانگیری تصریح کرد: اکنون که دشمن دور تا دور مرزهای ما را گرفته، تمام مسئولین کلان را از لحاظ اقتصادی، از لحاظ سیاسی و از لحاظ معاهده های بین المللی دستشان را بسته است، دست بخش اقتصادی را نبندید و کمک بکنید تا همراه باشند.

,

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه برای بخش خصوصی پشت درهای بسته تصمیم گیری می کنید و وقتی قطعی شد بخش خصوصی را فرامی خوانید، عنوان کرد: دو حالت پیش می آید؛ اولا نظرشان را لحاظ نمی کنید و بعد که نظرشان را لحاظ کردید، همان موقع بدون لحاظ کردن نظر بخش خصوصی تصمیم خود را عملی می کنید.

,

وی اظهار کرد: بخش خصوصی دیگر توان آزمون و خطا ندارد و تصمیماتی که در رابطه با بخش خصوصی می گیرید قبلا آن ها را در جلسات دعوت کنید.

,

جهانگیری خاطر نشان کرد: تصمیمات خلق‌الساعه و قوانینی که روز به روز می آید و عملا یک شخصی میخواهد کارش را انجام بدهد تصمیم بعدی و دستورالعمل بعدی صادر می شود.

,

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: من هر موقع به تهران می روم آقای استاندار را در هواپیمای میبینم که برای رفع مشکلات مردم و راه انداختن کارهایشان به این وزارتخانه و آن وزارتخانه می روند، چرا باید اینگونه باشد؟! تفویض اختیار کنید، اتفاقی نمی افتد.

,

*قانون مالیات از حساب های شخصی اشتباه بزرگی است!

, *قانون مالیات از حساب های شخصی اشتباه بزرگی است!, *قانون مالیات از حساب های شخصی اشتباه بزرگی است!,

وی افزود: قانون مالیات از حساب های شخصی مردم که هنوز حساب شخصی با حساب اقتصادی تفکیک نشده است، اشتباه بزرگی است.

,

جهانگیری با بیان اینکه سال 1398 قانون مالیات بر دستگاه های کارتخوان ابلاغ شد، تصریح کرد: دولت قبل جرأت نکرد زیرساخت آن را آماده کند و نهایتا پایان فصل بهار 1400 دستورالعمل و قانون را ابلاغ کرد.

,

رئیس اتاق اصناف اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: آقای رئیسی! شما اعتراضاتی را در نقاط مختلف کشور مشاهده کرده اید، اعتراضاتی در اوج نزاکت از سوی فعالان اقتصادی و اصناف، یک شعار سیاسی سرندادند اما واحد صنفی اش را تعطیل کرد.

,

*۳ میلیارد از کمبود آب در استان ناشی از تصمیماتی بوده که دولت های قبلی اندیشیدند 

, *۳ میلیارد از کمبود آب در استان ناشی از تصمیماتی بوده که دولت های قبلی اندیشیدند , *۳ میلیارد از کمبود آب در استان ناشی از تصمیماتی بوده که دولت های قبلی اندیشیدند ,

صفوی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: خوش آمد به رئیس جمهور می‌گوییم که به استانی آمدند که شش درصد مصالح کشور، شش درصد جمیعت کشور و ۲.۵ درصد آب کشور را دارد.

,

استاد دانشگاه اصفهان ادامه داد: این نامعادله زمانی پیچیده‌تر می‌شود که غیر از بار جمعیتی خود استان، ما نشست ۳ درصدی فولاد کشور، ۷۰ درصدی سیمان کشور رتبه اول آجر و سفال، رتبه اول دام و طیور کشور را داشته باشیم.

,

وی افزود: اکنون به کجا رسیدیم؟ امروز که در سال ۱۴۰۱ قرار داریم ۱۲ میلیارد متر مکعب کسری آب داریم، ۳ میلیارد از این کمبود ها ناشی از تصمیماتی بوده که دولت های قبلی اندیشیدند تا آب وارد استان بشود و آب از استان خارج بشود، به یزد و شهر های خارج از استان تعهد دادیم، به تعهدات انسانی عمل کردیم اما تعهدات آن‌ها عملی نشد.

,

این عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: امروز هم که قرار است آب از استان انتقال داده شود و آب تعهد داده شده را برای انتقال به استان خودمان درخواست میکنیم می‌گویند امکان پذیر نیست.  از رگ های خشکیده نمیتوان خون گرفت، رئیس جمهور دولت سیزدهم ما از شما انتطار داریم از خون گرفتن از رگ‌های خشکیده جلوگیری کنید، طرح هایی که قرار است از زاینده رود از این رگ های خشک بهره‌برداری شود نباید انجام شوند. خواسته‌‌ی ما به عنوان افرادی است که تخصصی در حوزه آب و محیط زیست فعالیت داریم، آب را میتوان به عنوان شاهراه حل تمامی مشکلات شناخت.

,

 

,

 

,

, ,

*جای جای اصفهان عطر شهید و شهادت وجود دارد

, *جای جای اصفهان عطر شهید و شهادت وجود دارد,

رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به اینکه اصفهان شهر شهیدان است اظهار کرد: به جاست اصفهان شهر ایثار، انقلاب و ولایت‌مداری معرفی شود و حقیقت آن است که جای جای این شهر و این دیار عطر شهید و شهادت وجود دارد.

,

ابراهیم رییسی افزود: پیام شهیدان در این فضا طنین‌افکن است و باید این پیام که حاوی عدالت اجتماعی و عقلانیت، معنویت، اخلاق و توجه به مظاهر عالی انسانی است را شنید.

,

*موظفیم از ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت کنیم

, *موظفیم از ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت کنیم, *موظفیم از ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت کنیم,

وی گفت: در لبیک گفتن به خواست شهیدان و ایثار ایثارگران و جانبازان عزیز و در لبیک گفتن به پیام‌های مکرر امام و رهبری که حفظ انقلاب است موظفیم از این ارزش‌ها صیانت کنیم.

,

رئیس جمهور با بیان اینکه ما در روند امور زندگی نیازمند عنایت حضرت حق و اولیای الهی و صفای شهدای بزرگوار هستیم که بر اعمال ما ناظر هستند و سخنانشان را در برهه‌ی زندگی به ما می رسانند، عنوان کرد: هیچ انسانی نیست که نشانی از شهدا نداشته باشد و اصفهان به عنوان شهر شهیدان معرفی شده و عطر شهید و شهادت در اینجا وجود دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری گوش شنوا میخواهد.

,

رئیسی ادامه داد: مطالباتی بیان می شود و امیدواریم خداوند ما را یاری کند تا بتوانیم این نظام و ارزش ها را حفظ کنیم و عدالت، عقلانیت را ارتقا دهیم ما باید خودمان را موظف بدانیم برای حفظ صیانت از ارزش های الهی با تمامی کار هایی که در این ۴۰ سال انجام شده راه بسیار داریم و باید تلاش کنیم گام های آینده را استوار برداریم و گام هایی که رهبری برای ما تبیین کردند در حوزه زندگی اجتماعی، استقلال، آزادی و عدالت با سرمایه اجتماعی که امروز در حوزه انقلاب است با مشارکت عمومی و نشاط اجتماعی باید حفظ شود و ارتقا پیدا کند.

,

 

,

, ,

وی با بیان اینکه در این گام دوم مسئولیت سنگینی داریم که همگان باید همت کنیم، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد پیشینیان آن چه وطیفه داشتند انجام دادند و امروز اداره این میراث به دست ما سپرده شده و مردم همه جوره آماده هستند خطر کنند و همیشه در همه صحنه ها حضور پیدا کردند و ایثار و خطر پذیری خود را ثابت کردند.

,

رئیس دولت با طرح این موضوع که برای مردمی که مشکلات سخت جنگ را پشت سر گذاشتند با همت همه بخش ها امکان دفع مشکلات کنونی وجود دارد، گفت: ما امروز پشتیبانی مردمی داریم و سرمایه بزرگ رهبری را داریم که می توان موانع را برطرف کرد

,

*فرهنگ ما میتوانیم باید برای مردم روشن شود 

, *فرهنگ ما میتوانیم باید برای مردم روشن شود , *فرهنگ ما میتوانیم باید برای مردم روشن شود ,

وی ادامه داد: ما بزرگان زیادی را داشتیم همچون آیت الله دکتر بهشتی که شبانه روزی تلاش کردند همچون شهید سلیمانی که دغدغه مند مردم بودند و رفتند و مجاهدانه ایستادگی کردند باید تلاش کرد موانع ممکن است ابتدا انسان را به این فکر ببرد که مگر میشود اما طبق فرموده رهبری ما می توانیم و این فرهنگ ما میتوانیم باید برای مردم روشن شود در آغاز دولت سیزدهم هم شعار ما همین بود.

,

منتخب مردم در سیزدهم دوره ریاست جمهوری با اشاره به مطالبی که نخبگان پیرامون اب در این جلسه مطرح کردند، اذعان کرد: ما امروز ورودمان به منطقه گاوخونی بود که مشکلات مردم را از نزدیک دیدیم و اشاره داشتند به حق‌آبه خودشان و مصوباتی که در شورا های عالی وجود داشته و ما منکر هیچ‌کدام از مسائل نیستیم اما میزان آبی که قبلا وجود داشته در حال حاضر وجود ندارد ۱۰ میلیارد متر مکعب به چهار میلیارد متر مکعب رسیده و آن‌چیزی که مردم آن روستا از ما خواستند باید طبق عدالت اجتماعی و در نظر گرفتن همه حقوق مردم  با راه های بیرون رفت انجام شود تا بتوانیم شاهد جاری شدن آب در زاینده رود باشیم  این ماجرا الزاماتی دارد که باید به آن واقف باشیم همانند اینکه به روش الگوی کشت صحیح آگاهی داشته باشیم دوستان در تلاش هستند که طرح ها‌را کامل کنند و باید تمامی واقفان از طرح ها اطلاع داشته باشند

,

, ,

*هر طرحی و راهی که برای رفع مشکل آب استان بتوان اجرایی کرد در دستور کار قرار خواهد گرفت

, *هر طرحی و راهی که برای رفع مشکل آب استان بتوان اجرایی کرد در دستور کار قرار خواهد گرفت, *هر طرحی و راهی که برای رفع مشکل آب استان بتوان اجرایی کرد در دستور کار قرار خواهد گرفت,

رئیسی تاکید کرد: هر طرحی و هر راهی که برای رفع مشکل آب استان بتوان اجرایی کرد حتما در دستور کار ما قرار خواهد گرفت، ما از مشکلات نمی‌گذریم ما باید بدانیم بر مردم چه می‌گذرد من یقین دارم اگر با مردم شفاف باشیم و با عدالت رفتار کنیم بهترین حامی بعد خداوند خود مردم هستند؛ از نطر فنی و حقوقی و صاحب نطرانی که نطر دارند انتقال دهند تا ما از نظرات آن‌ها استفاده کنیم اگر تقسیم آب به عدالت باشد مورد توجه مردم قرار می‌گیرد .

,

وی با بیان اینکه استان اصفهان استان فرهنگی است و باید اگر گردشگری و توسعه وجود دارد همراه با حفظ فرهنگی باشد، اذعان کرد: رهبر فرمودند نباید اجازه دهیم هویت زدایی شود این هویت شناسنامه است که نباید گذاشت از آسیبی ببیند، توسعه یافتگی یک ضرورت است اما نباید هویت استانی دچار مشکل شود این استان دارای ۲۳ هزار شهید است و طلبگان این استان خودجوش نهادهای مردمی تشکیل دادند که برای برای مردم فعالیت می‌کنند باید از طلبگانی که برای جوانان فعالیت می‌کنند حمایت لازم کرد، دولت وظیفه هدایت، حمایت و نظارت فعال دارد.

,

رئیسی با اشاره به فعال شدن حمایت از ناباروری در تمامی استان ها، اظهار کرد: دولت قبول کرده که هزینه این بیمه را پرداخت کند.

,

وی تهدیداتی فضای مجازی را همانند تهدیدات فصای مجازی همانند فضای حقیقی دانست و گفت: باید این فضا مدیریت شود ، گاهی فکر میکنند این مدیریت محدودیت است که اصلا اینگونه نیست، فساد چیزی است که باید در همه زمینه ها از آن جلوگیری کرد این کار دنبال میشود اگرچه اعلام نشده از مرکز ict و ارتباطات در حال دنبال است، این فضا تمام زندگی مردم در جهان را به خودش اختصاص داده  ما ضمن اینکه از این فضا به عنوان تسهیل امور زندگی استفاده میکنیم سعی بر مدیریت این فضا داریم  اگر مطلبی بیان نمی‌شود به معنی نیست که دنبال نمی‌شود در این دولت مسایل در دستور کارها پیگیری می شود.

,

*شرط پایداری دولت میدان دادن به جوانان انقلابی است

, *شرط پایداری دولت میدان دادن به جوانان انقلابی است, *شرط پایداری دولت میدان دادن به جوانان انقلابی است,

رئیسی خاطرنشان کرد: استفاده از نیروی جوان و انقلابی تاکید بنده است در تمامی حوزه ها و دستگاه های دولت این تغییر باید در نیروی های خودمان انجام شود باید نیروهای تحولگرا را استفاده کنیم و شرط پایداری دولت میدان دادن به جوانان انقلابی است.

,

رئیس جمهور با بیان اینکه چند روز پیش جلسه‌ای با مسئولان اتاق های بخش خصوصی بود، گفت: بخش خصوصی باید در جریان امور قرار بگیرند ما باید اقتصاد و کشاورزی را پیش‌بینی کنیم، کشاورز باید تسهیلات و پیشتیبانی مالی داشته باشد، همه کسب و کار ها باید قابل پیش‌بینی باشد.

,

, ,

*سازمان های مالیاتی حتما به اصناف اعتماد کنند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود

, *سازمان های مالیاتی حتما به اصناف اعتماد کنند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود, *سازمان های مالیاتی حتما به اصناف اعتماد کنند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود,

وی ادامه داد: قانون مالیات از قدیم نسبت به همه کسب و کارها و درآمد ها مالیات وجود داشته اما آن چیزی که در مجلس تصویب شد باید به داد و ستد مشاغل توجه داشت، به همه سازمان های مالیاتی اعلام می کنم که حتما به اصناف اعتماد کنند و آن‌ها را مورد اعتماد بدانند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود، استفاده از حساب الکترونیک برای شفافیت حساب خوب است اما کسانی که میخواهند با دور زدن قانون با درآمد های بالا از پرداخت مالیات فرار کنند و بیشترین درآمد را دارند و کمترین پرداخت مالیات را دارند باید پیگیری شوند. اگر ما بر اساس اعتماد حرکت نکنیم پس چگونه پیش‌روی داشته باشیم من یقین دارم اصناف همکاری را خواهند داشت مردم باید احساس کند دولت برنامه دارد و می‌خواهد برنامه‌های خود را با آن‌ها جلو ببرد، اعتماد بر مردم، اصناف و بازار مورد توجه باید قرار بگیرد.

,

رئیس با بیان اینکه بعضی از دستگاه دچار بحران شدند که دیگر این بحران نباید تکرار شود، گفت: دوستان باید در دانشگاه ها از آسیب های اجتماعی که مردم رنج می‌برند آگاه باشند این آسیب ها نه زیبنده کشور و نه زیبنده اصفهان است، محور کار ما باید عدالت باشد فقر زیبنده نطام ما نیست کشور ما ثروت زیاد دارد، فقط باید مدیریت انجام شود، ما اگر آب فراوانی داشتیم و مدیریت نبود قطعا بازهم با مشکلات درگیر بودیم.

,

وی تاکید کرد: ما سلسله مراتب اداری را قبول داریم اما اینکه استان منتظر باشد که مرکز چی‌می‌گوید صحیح نیست من متعقدم که استان اختیارات زیادی وجود دارد

,

رئیس جمهور در پایان گفت: ۵۰۰۰ هزار مگاوات برق و تولید برق مورد تاکید ما است که ما اطمینان داریم امر مهمی است، نکاتی که گفته شد حتما همه دغدغه ها نیست، ارتباط مسئولان باید با دولت و حلقه های اجتماعی و نخبگانی حتما قوت بگیرد دولت آمادگی دارد که به دیدگاه صاحب‌نظران توجه شود

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه