اخبار داغ

حجت الاسلام تقوی در دیدار با روحانیون اصفهان:

لزوم فعالیت بیشتر در فضای سایبری/ دیگر فقط جنگ با توپ و تانک نیست

لزوم فعالیت بیشتر در فضای سایبری/ دیگر فقط جنگ با توپ و تانک نیست
عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر در فضای سایبری گفت: سلاح‌ها و قدرت‌ها در حال عوض شدن هستند و باید مطابق با زمان تجهیز شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا تقوی مشاور رئیس جمهور و عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری در دیدار با روحانیون اصفهان اظهار کرد: تبیین گران این جهاد که سابقه تاریخی دارند علما و روحانیون هستند که با قلم و بیان شان از فراز منبر مباحث دینی را تبیین کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: عصر ما عصر انفجار اطلاعات است و هرکسی سریع‌تر دسترسی به اطلاعات داشته باشد ابر قدرت است. تمرکز بیشتری باید روی موضوع بهداشت و درمان باشد، نیروی‌های بهداشتی و درمانی در خط مقدم مبارزات هستند.

,

مشاور رئیس جمهور و عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر در فضای سایبری بیان کرد: سلاح‌ها و قدرت‌ها در حال عوض شدن هستند و باید مطابق با زمان تجهیز شویم و دیگر فقط جنگ با توپ و تانک نیست.

,

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما تفکر غرب را به چالش کشیده است گفت: غربی‌ها معتقدند تفکر انقلابی ما تفکر بابرنامه‌ای هست و به همین خاطر ناتوی نظامی راشکل دادند.

,

حجت الاسلام و المسلمین رضا تقوی متذکر شد: هدف غربی‌ها مبارزه با تفکر اسلامی است نمونه اش در سوریه بود که حاج قاسم ونیروهاش با رهنمود‌ها رهبر انقلاب چطور کمر داعش را شکستند ومی خواستند در سوریه اسراییل دوم را تشکیل بدهد، اما انقلاب اسلامی توطه‌ها را خنثی کرد، یمن ولبنان وعراق را دیدند.

,

وی اذعان داشت: مهمترین مسله استان اصفهان موضوع آب است که امیدواریم رییس جمهور برنامه ویژه برای آن داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه