اخبار داغ

مسئول دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی آذربایجان شرقی:

تقویت تعاملات دو سویه انتظامی با مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان

تقویت تعاملات دو سویه انتظامی با مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان
اکبریان آذر گفت: تقویت تعاملات دو سویه انتظامی استان با مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان در راستای اجرای شعار سال و مسئله یابی به موقع و رسیدن و تولید محصول مورد نیاز سازمانی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش تبریزبیدار، سرهنگ علی اکبریان آذر، ظهر روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دفاتر تحقیقات کاربردی در زیر شاخه پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی فراجا ، فعالیت خود را در استانها از سال ۱۳۸۷ آغاز و از آن ابتدا به عنوان حلقه واسط فرماندهی انتظامی با مراکز علمی و دانشگاهی- نخبگان و فرهیختگان- دانشجویان و سایر سازمانها و ادارات استانی ایفای نقش نموده  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی بیان کرد: عمده هدف گذاری دفاتر تحقیقات کاربردی بر پایه توسعه مشارکت اجتماعی و بروز نمودن علمی مولفه های تاثیر گذار در امنیت عمومی  با بهره گیری از  مسئله یابی و فعالیت های پژوهشی و دستیابی به تولید و تامین امنیت عمومی در استان دنبال می کند.

,

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان در ادامه از اهم وظایف دفاتر تحقیقات کاربردی خاطر نشان کرد:  تولید دانش بومی مورد نیاز پلیس تراز جمهوری اسلامی، استقرار سامانه علمی و پژوهشی  با هدف پاسخگویی به نیازهای حال و آینده در راستای تقویت امنیت عمومی جامعه، توسعه زمینه مشارکت پژوهشی و درون و برون سازمانی از طریق انعقاد تفاهم نامه و زمینه سازی و استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان علمی و دانشگاهی- شرکت های دانش بنیان و صاحب نظران استانی و… می باشد.

,

اکبریان آذر افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می فرماید ما به سوء استفاده از دانش مانند آنچه غرب کرد، توصیه نمی کنیم، اما موکدا نیاز کشور به جوشاندن چشمه دانش در میان خود اصرار می ورزیم. به حمدا…استعداد علم و تحقیق در ملت ما از متوسط جهان بالاتر است.

,

وی خاطر نشان کرد: با قدرشناسی ستودنی شهروندان ، حمایت ها و پشتیبانی های بی دریغ مسئولین و از همه مهمتر اصحاب رسانه،فرماندهی  انتظامی توانسته کارنامه مورد قبولی را از خود به جامعه تقدیم نماید .

,

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان گفت: جذب مقالات علمی و پژوهشی، شناساسایی نخبگان،جذب و حمایت از آنها با ارایه طرح های صنعتی و غیر صنعتی مرتبط با ماموریت های انتظامی استان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایپاس ، شناسایی و حمایت از نخبگان علمی کشور عمده تعاملات برون سازمانی دفتر تحقیقات کاربردی می باشد .

,

وی در ادامه از دیگر تعاملات برون سازمان این سازمان اظهار داشت: حمایت از ایده های جدید و نوآورانه پلیسی، حمایت از پایان نامه های ارشد و دکتری در موضوعات مرتبط با ماموریت پلیس و شناسایی و جذب متقاضیان احتساب خدمت وظیفه عمومی می باشد .

,

اکبریان آذر در پایان افزود: شهروندان می توان به عنوان چشم های بیدار جامعه ،ایده های خود را در راستا با ماموریت های پلیس در هر حوزه شناسایی و به این دفتر ارسال نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه