اخبار داغ

فرمانده نیروی هوایی ارتش مطرح کرد؛

اقدام به هنگام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با داعش

اقدام به هنگام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با داعش
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷ در یک اقدام به هنگام با امام خمینی بیعت کردند گفت: در مبارزه با داعش نیز نیروی هوایی ارتش در کنار مدافعان حرم اقدام به موقع و به هنگام داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد طی سخنرانی اظهار داشت: قم اولین پایگاه شهادت و خاستگاه قیام امام خمینی و بستر اولیه انقلاب است، استان قم بیش از ۶ هزار شهید تقدیم کرده که ۵۶۵ شهید متعلق به ارتش که ۳۰ شهید آن از نیروی هوایی ارتش قم می باشد و ۹ خلبان شهید نیز متعلق به قم است که برگ زرینی برای این شهر مقدس است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: به تاریخ صدر اسلام که نگاه می کنیم بعد از عاشورا توابین قیام کردند اما این قیام پاسخگوی حادثه عاشورا نبود علمداران توابین اقدام به موقع و به هنگام انجام ندادند و همین باعث شد که امام حسین علیه السلام به شهادت برسد.

وی گفت: در تاریخ معاصر نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷ اقدام به موقع انجام داد و با معمار انقلاب امام خمینی ( ره) بیعت کرد و زمانی که دشمن خام اندیش به پشتوانه قوای تسلیهاتی قدم در خاک ایران گذاشت هرگز تصور نمی کرد فرزندان خلف این مرزو بوم با اتحاد و انسجام کم نظیر دشمن متجاوز را به عقب براند.

واحدی خاطر نشان کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲ ساعت بعد از حمله دشمن پالایشگاه و عقبه دشمن را منهدم کرد و اولین پاسخ به تجاوز رژیم بعث عراق به ایران توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود در ۴۵ روز اول جنگ ۱۸۶۳ سورتی پرواز ۱۳۷۳ سورتی پرواز برون مرزی۲۵۸ سورتی مراقبت مسلحانه هوایی ۲۷۶۳ عملیات تاکتیکی حمل مجروح ، بار و بنزین ۱۷۵ سورتی عکس برداری از اقدامات بهنگام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کارشناسان خبره جنگ و کسانی که در میدان عمل بودند به خوبی می دانند انجام این پروازها در دوران تحریم به چه معنا است.

وی ادامه داد: اکنون نیز مدافعان حرم حضور به هنگام داشتند و تصمیم برای مقابله با داعش توسط مدافعان حرم از جمله حضور نیروی هوایی ارتش مصداق بارز این است که اینها در شب عاشورا و عصر عاشورا نیز در میدان بودند مدافعان حرم نشان دادند که انقلاب دارای رویش های جدید است و متوجه می شویم که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب روی جوانان حساب خوبی باز کردند.


واحدی عنوان داشت: مصونیت این روزهای ما به برکت خون پاک شهدا است در مقابله با دشمن خاکریز اول شهدا هستند و خاکریز دوم خانواده شهدا هستند که با عزم راسخ و صبوری در برابر داغ عزیز ترین فرد زندگیشان ایستاده اند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان داشت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال نشان دادن چهره نامناسب از زنان جامعه هستند اما همسران، مادران، دختران و خواهران شهدا واقعیت های زنان جامعه ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا , , ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/


 

,
, انتهای پیام/,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه