اخبار داغ

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

اجرای آمایش آموزشی از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت علوم است

اجرای آمایش آموزشی از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت علوم است
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آمایش آموزشی از مصوبه‌های مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی به شمار می‌رود و از برنامه‌های اولویت دار نظام آموزش عالی و این وزارتخانه در ماه‌های پیش رو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  قاسم عموعابدینی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز در حاشیه سفر به میاندوآب، اظهار کرد: آمایش آموزشی از مصوبه‌های مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی به شمار می‌رود و از برنامه‌های اولویت دار نظام آموزش عالی و این وزارتخانه در ماه‌های پیش رو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در این راستا، بازدیدهای محلی و استانی از طریق وزارت انجام شده و زیرساخت ها و مسیری که در حوزه توسعه آموزش عالی و آمایش آموزش عالی داریم، بررسی می کنیم.

,

وی گفت: در راستای این طرح تلاش می شود تا منطبق بر توانمندی ها و ظرفیت های منطقه، آمایش آموزشی منجر به جریان مهارت آموزی واشتغال فارغ التحصیلان بتوانیم تصمیمان جدید داشته باشیم این موضوع که در طرح تحول دولت است

,

عموعابدینی با بیان اینکه بخش آموزش عالی در طرح تحول، حوزه آموزش های مهارتی و تواتمندی های منطقه را مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد: چشم‌انداز طرح تحول به صورت منطقه‌ای و استانی در منظومه آمایش قرار می گیرد و برای اینکه مدل را به صورت دقیق تر اجرا کنیم، برنامه ریزی کردیم به صورت میدانی کار را جلو ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه