اخبار داغ

کارشناس مسائل اجتماعی:

فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز بیداد می کند/ سردرگمی والدین و خواب سنگین مسئولین

فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز بیداد می کند/ سردرگمی والدین و خواب سنگین مسئولین
زهرا منتظری گفت: فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز بیداد می کند و والدین نیز در استان دچار سردرگمی شده اند زیرا نمی دانند برای اوقات فراغت خود به کجا مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا منتظری کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: خبر کلاهبرداری اینترنتی یک نخبه دانشگاه شریف توجه ها را به خود جلب کرد، دانشجویی که توانسته بود به درخواست یک فوتبالیست معروف، صفحه اینستاگرام تیم خارجی را هک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: دانشجوی نخبه ای که به دلیل نداشتن کار، در یک هتل بزرگ کار می کند و با فوتبالیست ها دوست می شود و برای نشان دادن استعداد خود درگیر می شود.
,
 
,
منتظری افزود: باید استعدادهای دانشجویان شناسایی و در مسیر درست قرار گیرد.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: این یک نمونه مثال کوچک بود که دیروز در خبرگزاری ها رسانه ای شد اما از این دست مثال ها کم نداریم.
,
 
,
وی گفت: فصل اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان بسیار مهم حیاتی است و اگر به درستی برنامه ریزی شود، شما توانسته اید فرزند خود را در راه سعادتمندی هدایت کنید.
,
 
,
منتظری ادامه داد: دانشجویی که توانسته است صفحه پیج یک تیم خارجی را هک کند پس استعدادهای زیادی داشته که به دلیل نداشتن فرصت بروز، به خطا  روی آورده و درگیر شده است.
,
 
,
این کارشناس با بیان اینکه شناسایی استعدادها و هدایت آنها به مسیر صحیح ضامن موفقیت شغلی فرزندان می شود، بیان کرد: متاسفانه در دنیای مجازی غرق شده ایم و با بی برنامگی فرزندان خود را بزرگ می کنیم.
,
 
,
وی افزود: اگر امروز برای آینده فرزندان برنامه ریزی و هزینه نکنیم باید در آینده برای خارج شدن آنها از باتلاق آسیب های اجتماعی هزینه کنیم.
,
 
,
منتظری با بیان اینکه فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز بیداد می کند، عنوان کرد: این مهم بسیار نگران کننده است و والدین نیز در استان دچار سردرگمی شده اند زیرا نمی دانند برای اوقات فراغت خود به کجا مراجعه کنند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: مسئولین استان البرز فصل تابستان را در یابید و برای جمعیت قابل توجه ای از فرزندان این استان برنامه های غنی برای اوقات فراغت تدارک ببینید.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ایران کوچک سرشار از استعدادهای گوناگون و بی بدیل است که باید زمینه را برای شناسایی و ظهور و بروز آنها فراهم کنیم و این با تدبیر مسئولین و همت والدین محقق می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه