اخبار داغ

شهروند خبرنگار:

حادثه در کمین خودرو های عبوری از بلوار شهید اورنگ یاسوج/وقتی رانندگان غافلگیر می شوند+ تصاویر

حادثه در کمین خودرو های عبوری از بلوار شهید اورنگ یاسوج/وقتی رانندگان غافلگیر می شوند+ تصاویر
احتمال افزایش حوادث رانندگی به دلیل نداشتن علائم راهنمایی و هشدار دهنده بلوار شهید اورنگ نرسیده به پل سوم بشار شهر یاسوج نگرانی شهروندان شهر یاسوج را به همراه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بلوار شهید اورنگ یکی از پر تردد ترین بلوار های شهر یاسوج که متصل کننده بلوار انقلاب به پل سوم بشار است و همچنین این مسیر به کمربندی پارک ساحلی متصل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,


یکی از شهروندان یاسوجی با ارسال تصاویر  و کلیپ های از کم عرض شدن این خیابان  به سمت پل سوم بشار خبر داد و گفت: متاسفانه همانگونه که در تصاویر  قابل مشاهده است هنگام عرض شدن این بلوار  علائم راهنمایی و رانندگی کافی ندارد و همین امر باعث می شود خودرو های دچار حادثه شوند.

,
,

این شهروند یاسوجی با بیان اینکه نداشتن علائم راهنمایی و رانندگی و تاریکی این مسیر در شب باعث انحراف خودرو  می شود و در صورت سرعت بالای راننده احتمال  واژگونی خودرو وجود دارد.

,

گفتنی است پل سوم بشار چند سالی است یرای برون رفت و ترافیک سنگین پل اول و دوم بشار جنب پارک ولایت یاسوج ساخته شده است و اما یک فاز آن افتتاح و فاز دوم آن  همچنان در حسرت افتتاح است و همین امر باعث شده  است خودرو های عبوری از مسیر های ورودی به پل با توجه به باریک شدن یک باره ورودی ها با حوادثی رانندگی روبه رو شوند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, ,

, ,

, ,

, ,

خبرنگار: بامشاد
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه