اخبار داغ

مدیر کل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

پیروزی های دوران دفاع مقدس ناشی از روحیه جهادی بود

پیروزی های دوران دفاع مقدس ناشی از روحیه جهادی بود
سرپرست جهاد کشاورزی گفت: مسئولیت پذیری و شجاعت از جمله مولفه های مدیریت است در این راستا حضور در مناطق محروم با روحیه جهادی سبب کمک به مناطق کم برخوردار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه با تدبیر رهبر معظم انقلاب جهاد سازندگی در حوزه کشاورزی ادغام شد، گفت: این تدبیر در راستای توجه به تولید در حوزه غذا، کشاورزی بود و سبب کمک به امنیت غذایی شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معتمدی پور با اشاره به اینکه جنگ روسیه و اوکراین سبب مشکلاتی در تامین حوزه گندم شد، گفت: توجه به تولید در حوزه گندم و همچنین حمایت از کشاورزان مورد توجه قرار می گیرد تا در بحران ها دچار مشکل نشویم.

,

سرپرست جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه امروز چالش های سیاسی، اجتماعی امنیت غذایی را به خطر انداخته است که با ادغام جهاد سازندگی و حوزه کشاورزی و خروجی آن جهاد کشاورزی برای عبور از این تهدیدات با روحیه انقلابی دنبال می شود، گفت: در دولت سیزدهم جراحی اقتصادی به منظور اجرای سیاست اقتصادی و همچنین اتخاذ برنامه ها در شرایط فعلی دنیا با وجود همه تهدیدات در حوزه امنیت غذایی دنبال می شود. 

,

این مسئول وحدت و اتحاد را لازمه روحیه جهادی دانست و گفت : از جمله ضروریات دین داری باور به دین است که باید در روحیه جهادی وجود داشته باشد. 

,

معتمدی پور گفت: مسئولیت پذیری، وحدت و همچنین توجه به منابع و زیرساخت ها لازمه رشد و توسعه است.

,

وی افزود : در زمان دفاع مقدس روحیه جهادی سبب ساخت موشک، ساخت پل بر روی هور العظیم و دستاوردهای مختلف شد و پیروزی ها ناشی از این روحیه بود.

,

سرپرست جهاد کشاورزی گفت: مسئولیت پذیری و شجاعت از جمله مولفه های مدیریت است در این راستا حضور در مناطق محروم با روحیه جهادی سبب کمک به مناطق کم برخوردار شد. 

,

وی ولایت مداری و پیاده سازی فرامین ولایت را سبب حل مشکلات مختلف دانست و گفت: در دولت سیزدهم اجرای سیاست های اقتصادی با محوریت جهاد کشاورزی دنبال شد و از طرفی از ۶ ماه قبل قانون انتزاع پیش بینی شد تا این سیاست ها به خوبی اجرا و دنبال می شود. 

,

معتمدی پور با بیان اینکه در زمان اجرای طرح سیاست های اقتصادی عده ای دلسوزانه اجرای آن را دور از دسترس می دانستند اما با همراهی مردم و تلاش این طرح پیاده شد، ادامه داد: به دلیل اهمیت امنیت غذایی و همراهی مردم و تلاش ها اجرای سیاست های اقتصاد پیاده سازی شد.

,

وی افزود: در نهاده های دامی ۸۱۰ میلیارد تومان یارانه به وارد کنندگان پرداخت می کرد و سالانه ۳۱۲ هزار میلیارد تومان از این یارانه ها به انحراف می رفت این یارانه ها بلعیده می شد که با اجرای این طرح، یارانه را به مصرف کنندگان رساندند تا به بهترین شکل اجرا شود. 

,

این مسئول ادامه داد: این یارانه ها به اقلامی که افزایش قیمت داشتند هدایت می شود تا سبب تورم نشود. 

,

معتمدی پور گفت: در بحث اصلاح الگوی مصرف و الگوی کشت، خدمات رسانی به کشاورزی در اجرای سیاست های اقتصادی نقش مهم و مفیدی دارد.  

,

خبرنگار: بهمنیار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه