اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان:

دیپلماسی دولت فرصتی برای گشایش اقتصادی است/مسببین وضع موجود مراقب رفتار خود باشند

دیپلماسی دولت فرصتی برای گشایش اقتصادی است/مسببین وضع موجود مراقب رفتار خود باشند
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: حرکت های دیپلماسی اقتصادی دولت و مراودات اقتصادی و سیاسی با دیگر کشورها جای قدردانی دارد و این قبیل اقدامات فرصتی برای گشایش اقتصادی کشور است و قطعا برای کسانیکه می خواستند ما منزوی شویم دشوار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد،گفت: حرکت های دیپلماسی اقتصادی دولت و مراودات اقتصادی و سیاسی با دیگر کشورها جای قدردانی دارد و این قبیل اقدامات فرصتی برای گشایش اقتصادی کشور است و قطعا برای کسانیکه می خواستند ما منزوی شویم دشوار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حجت الاسلام مطیعی در ادامه افزود: کشور ونزوئلا ۸۰ میلیون هکتار از زمین های خود را در اختیار ایران قرار داده و این فرصتی برای یک کشت فرا سرزمینی خواهد بود.

,

وی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام بر علیه ایران ابراز کرد: امروز دشمنی های رژیم صهیونیستی بر علیه ما علنی تر شده و در تلاش هستند تا برجام را به سمتی که خودشان تمایل دارند هدایت کنند، اما خوشبختانه تیم مذاکره کننده کشور ما با استعانت از فرامین رهبری با اقتدار ایستاده است.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: متاسفانه عده ای در داخل کشور هم همسو با معاندین و همزمان با آنها بیانیه ای را صادر کردند و نظام را به اعتراض تهدید کرده اند و این همزمانی دو موضوع با یکدیگر جای تامل دارد و باید این افراد مراقب رفتار خود باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.

,

حجت الاسلام مطیعی ضمن تقدیر از زحمات سپاه پاسداران در تمامی زمینه ها ابراز کرد: اخیرا معاندین در فضای مجازی اقدام به ایجاد حسابی کرده و از افراد در خواست کرده اند که اطلاعات از سپاه را بدهند و جایزه دریافت کنند اما باید بدانند که مردم ما همواره پشتیبان نیروهای مسلح هستند و این قبیل اقدامات راه به جایی نخواهد برد.

,

امام جمعه سمنان در نهایت ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و تقدیر از تلاش های فعالین این عرصه افزود: امنیت غذایی مسئله ای است که اخیرا به جهاد کشاورزی سپرده شده و استان سمنان از این لحاظ مشکلی در تامین کالاهای اساسی خود ندارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه