اخبار داغ

در مراسم عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته جهاد کشاورزی مطرح شد؛

حفظ روحیه سازندگی در جهادکشاورزی الزامی است/ تبدیل شدن لنده به قطب گیاهان داروئی+تصاویر

حفظ روحیه سازندگی در جهادکشاورزی الزامی است/ تبدیل شدن لنده به قطب گیاهان داروئی+تصاویر
امام جمعه موقت شهرستان لنده در مراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای گمنام لنده گفت: یکی از توصیه های مهم مقام معظم رهبری حفظ روحیه سازندگی در جهاد کشاورزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی با حضور امام جمعه موقت، روسای ادارات و نهادهای مختلف شهرستان لنده مراسم عطر افشانی و غبارروبی شهدای گمنام این شهر برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سنگرسازان بدون سنگر گفت: روحیه شهادت طلبی ملت ایران در دفاع از ارزش ها و اصول و مبانی انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و الحمدالله این فرهنگ روز به روز در حال تعمیق و گسترش است.

,

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: توجه به زیرساخت های حوزه کشاورزی و حمایت از ظرفیت های بالقوه شهرستان لنده می تواند این شهرستان را در مسیر توسعه فراگیر قرار دهد.

,

وی تاکیدکرد: حفط روحیه سازندگی در جهاد کشاورزی باید باشد تا با همان روحیه بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت در سطح روستاهای شهرستان لنده باشیم.

,

در ادامه نیز رئیس جهادکشاورزی گزارشی کوتاه از عملکرد این اداره ارائه کرد وگفت: در بحث توسعه بخش های مختلف کشاورزی به همراه همکارانم شبانه روز در حال تلاش هستیم تا خدمتی در خور شان را به شهروندان ارائه کنیم.

,

حکمت همتی نژاد گفت: امروز در حوزه کشت گیاهان داروئی در سطح استان به سطح زیرکشت 180هکتار به یکی از قطب های کشت گیاهان داروئی تبدیل شدیم.

,

وی گفت: در بخش های حمایتی نیز با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی در حال خدمت هستیم که فراگیران زیادی اعم از بهره برداران کشاورزی و سایر صنوف در این حوزه تحت تعالیم آموزشی قرار گرفته اند.

,

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: در بحث مشکلات پمپاژ دشت آبلش نیز بحث ساماندهی استخر انتقال و پمپ های خط انتقال تعمیر و آبرسانی به دشت 500هکتاری آبلش با قوت در حال آبیاری هستند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه