اخبار داغ

عضو اسبق کمیسیون عمران مجلس:

کمبود منابع در حوزه عمران پروژه‌ها را به بن‌بست رسانده است

کمبود منابع در حوزه عمران پروژه‌ها را به بن‌بست رسانده است
عضو اسبق کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کمبود منابع در حوزه عمران پروژه‌ها را به بن‌بست رسانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صابری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به دستاوردهای ایران در حوزه عمران در افق ۱۴۰۴ اظهار کرد: در حوزه زیرساخت و راه و شهرسازی تا افق ۱۴۰۴ به اهداف خود نخواهیم رسید، چراکه برنامه‌ها دیده شده، اما مسئولان توجه نکرده‌اند که منابع از کجا باید تأمین شود!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: در حوزه عمران به ۵۰ تا ۶۰ درصد اهداف دست یافته‌ایم و از برنامه‌ها و اهدافی که تا افق ۱۴۰۴ در حوزه عمران ترسیم کرده بودیم عقب هستیم و نیاز به جدیت بیشتری در این حوزه داریم.
,
 
,
عضو اسبق کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای دستیابی به اهداف عمرانی باید ابتدا منابع لازم در نظر گرفته شود و تحریم‌ها نیز مزید بر علت شده تا در حوزه عمرانی به ایده‌آل‌ها دست پیدا نکنیم.
,
 
,
صابری متذکر شد: در برنامه هفتم توسعه باید موضوع عمران به طور جدی مورد توجه قرار گیرد و زیرساخت‌ها و ایجاد راه‌ها از مورادی هستند که نیاز به توجه و همت مضاعف دارند.
,
 
,
وی در ادامه توضیح داد: برخی استان‌ها در حوزه راه‌سازی ازجمله مشهد، بجنورد، نهبندان، بیرجند و ... نیاز به کار بیشتری دارند و مقرر بود منابع لازم برای راه‌سازی در برخی شهرها دیده شود، امیدوارم در برنامه هفتم این منابع مورد توجه باشد.
,
 
,
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به وضعیت موجود مسئولان باید هماهنگی لازم را در حوزه راه‌سازی و عمران داشته باشند و زسرساخت‌های مناسبی در حوزه عمران داریم که استفاده نمی‌شود.
,
 
,
صابری با تأکید بر اینکه در حوزه عمران و راه‌سازی باید بخش خصوصی را وارد کارزار کنیم، ادامه داد: با بخشنامه‌ای عمل کردن کار پیش نمی‌رود و اکنون بسیاری از پروژه‌های عمرانی روی زمین مانده و به سرانجام نمی‌رسد، امیدوارم با همت مسئولان پروژه‌های عمرانی به نتیجه برسد.
,
 
,
وی تصریح کرد: افزایش عدالت در دسترسی به انواع زیرساخت‌های شهری و روستایی در کشور، ساخت شبکه بزرگراهی در کشور، پیشرفت در تولید داخلی تجهیزات گازی و پالایشگاهی و ... دستاوردهای بزرگی است که در حوزه عمران به وجود آمده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه