اخبار داغ

آخرین پیگیری ها از وضعیت سد چناره؛

سدچناره منتظر تامین اعتبار از سوی دولت ؛ وقتی احداث سد توسعه ایلام را به دنبال دارد

سدچناره منتظر تامین اعتبار از سوی دولت ؛ وقتی احداث سد توسعه ایلام را به دنبال دارد
سد چناره در شهرستان چرداول یکی از مطالبات مردمی است که مورد پیگیری پایگاه خبری ایلام بیدار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، احداث سد چناره همواره یکی از مطالبات مردم استان ایلام و شهرستان چرداول است که مورد پیگیری پایگاه خبری ایلام بیدار قرار گرفت که این امر سال گذشته تحقق یافت اما پیگیری ها تا احداث این سد همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

"سعیدرضا کریمیان"،  فرماندار چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: احداث سد چناره یکی از مطالبات به حق مردم چرداول است که براثر کم کاری ها و مشکلات مغفول مانده که خوشبختانه این امر با پیگیری های صورت گرفته سال گذشته تحقق یافت.

,

وی افزود:  سال گذشته هزار و 500 میلیارد تومان برای سد چناره در سال جاری برآورد شد که این مبلغ افزایش خواهد یافت.

,

کریمیان در ادامه گفت: پروژه سد چناره سال گذشته شروع به کار کرد که متوقف شد ولی امسال با پیگیری های صورت گرفته پروژه دوباره شروع به کار کرده است.

,

فرماندار چرداول خاطرنشان کرد: سد چناره یکی از مواردی که در سفر رئیس جمهور به استان ایلام مورد تصویب قرار گرفته و قول هایی برای تامین اعتبار و احداث آن داده شده است.

,

وی یادآور شد: احداث شد چناره می تواند پیشرفت های بسیار خوبی در حوزه اقتصادی و گردشگری برای استان ایلام و شهرستان چرداول به ارمغان بیاورد.

,

کریمیان تصریح کرد: با احداث شد چناره بالغ بر2560 هکتار زمین کشاورزی تامین آب خواهد شد و همچنین علاوه برتامین آب شرب شهرستان می تواند ظرفیت های گردشگری برای شهرستان چرداول به ارمغان بیاورد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه