اخبار داغ

رئیس اتحادیه املاک کرج:

مشاورین املاک متخلف کرج به تعزیرات معرفی می شوند/ ممنوعیت ثبت قرارداد بالای ۲۰ درصد

مشاورین املاک متخلف کرج به تعزیرات معرفی می شوند/ ممنوعیت ثبت قرارداد بالای ۲۰ درصد
مریم قمی گفت: نمی توان همراهی برخی از مشاوران املاک را برای افزایش اجاره بها کتمان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم قمی رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: از زمانی که موضوع افزایش نرخ اجاره بها اعلام شد به اعضای اتحادیه ابلاغ کردیم که اجازه نوشتن هیچ قرارداد اجاره ای بیشتر از ۲۰ درصد را نخواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
قمی با اشاره به اینکه نمی توان همراهی برخی از مشاوران املاک را برای افزایش اجاره بها کتمان کرد، افزود: تعداد زیادی از مالکان تقاضای افزایش نرخ کرایه را داشته و اعلام می کنند اگر مشاور املاک اقدم نکند شخصا با مستاجر قرارداد می بندند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر شکایتی مبنی بر انعقاد قرارداد بالای ۲۰ درصد صورت گیرد با مشاور املاک متخلف برخورد می شود، در نظر گرفتن اهرم بازدارنده برای مالکین می تواند در راستای تکمیل قانون مذکور و جلوگیری از افزایش اجاره بها موثر باشد.
,
 
,
قمی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی و مجلس به دنبال ایجاد اهرمی بازدارنده برای صاحبان املاک هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه مشاوران املاک متخلف به تعزیرات معرفی می شوند باید این بازدارندگی درباره مالکین هم وجود داشته باشد.
,
 
,
وی در ادامه گفت: مسکن متاسفانه بازار پر نوسانی دارد و مشاوران املاک تلاش می کنند اگر فردی به آنها مراجعه می کند منجر به عقد قرارداد شود، نمی توان گفت عامه مشاوران در افزایش نرخ اجاره بها نقش دارند و مالکان نسبت به این موضوع بی تقصیرند.
,
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه