اخبار داغ

رئیسی دستور داد:

حل مشکل ارائه خدمات شهری به شهرک «آژینه» پیشوا تا پایان امسال

حل مشکل ارائه خدمات شهری به شهرک «آژینه» پیشوا تا پایان امسال
در جریان سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های پیشوا، قرچک و ورامین، به دستور رئیسی بایستی مشکل ارائه خدمات شهری به شهرک «آژینه» پیشوا تا پایان امسال حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، آیت الله رئیسی در جریان سفر به پیشوا و پس از حضور در جمع مردم دستور داد مشکل ارائه خدمات شهری به شهرک «آژینه» پیشوا تا پایان سال حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
رئیس جمهور در حاشیه حضور در مجتمع مسکونی «آژینه» پیشوا گفت: ساکنان این شهرک از خدمات شهری محروم هستند و نبود خدمات شهری باعث شده که زندگی مردم با زحمت مواجه شود و در حال حاضر مشکلات جدی در حوزه خدمات شهری وجود دارد.
,
 
,
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به این که برخی از ساکنان این شهرک از مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد هستند، عنوان کرد: باید به این عزیزان توجه ویژه شود، همه خانواده‌ها محترم هستند، اما این خانواده‌ها احترام ویژه دارند و باید برای آنها کار انجام شود و اعتبارات لازم برای خدمات شهری تخصیص و وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات این شهرک دستور به اقدام بدهد.
,
 
,
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی از امروز که اواخر ماه خرداد است کار را شروع کنند که تا پایان سال جاری خدمات شهری برای تسهیل زندگی ساکنان اجرایی شود، وزیر راه و شهرسازی دستور به اجرای کار بدهد و استاندار و فرماندار پیگیر انجام امور باشند.
,
 
,
رئیس جمهور تاکید کرد: از مسئولان انتظار انجام امور را داریم تا در بازدید بعدی دیگر شاهد این مشکلات نباشیم، تمام درخواست‌های شخصی ساکنان که با نامه به ما اعلام شده پیگیری و با شماره تماس قید شده در نامه برای بررسی مشکلات تماس گرفته می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه