اخبار داغ

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی یزد خبرداد:

آغاز نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های یزد

آغاز نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های یزد
حاتمی زاده مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: در راستای هوشمندسازی یارانه نان در استان یزد از امروز نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های این استان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه از صبح امروز فرآیند نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های استان آغاز شده اظهار داشت:پس از اینکه تمام نانوائیها به این دستگاه مجهز شدند و پس از شروع اجرای طرح و در زمانی که اطلاع رسانی خواهد شد دریافت یارانه به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوائیها پرداخت خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در این طرح هیچ تفاوتی در قیمت نان به وقوع نمی پیوندد و نان با همان قیمت قبلی عرضه می‌شود، ادامه داد: با نصب دستگاه های کارت خوان جدید به هیچ عنوان دغدغه خرید نان برای مردم وجود نخواهد داشت و افراد به هر تعداد نانی که نیاز دارند می توانند از نانوایی ها نان تهیه کنند.

,

وی ادامه داد: با این طرح تمام نانواها توسط شبکه یکپارچه رصد می شوند و تمام تراکنش ها قابل رصد است و در مرحله بعد هر نانوا بر اساس پخت نانی که انجام می دهد یارانه نان را دریافت خواهد کرد .

,

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۱۱۸۱ نانوایی وجود دارد تصریح کرد: با اجرای این طرح ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت و همچنین از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه ان جلوگیری خواهد شد. 

,

محمد علی حاتمی زاده در پایان تصریح کرد: در این طرح، برای نانوائیها هم مبلغ ۱۵ درصد تشویقی در نظر گرفته شده است که در پایان همان روز پس از فروش نان، به حسابشان اضافه می شود .

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه