اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

پمپئو به وحشت غرب از مکتب سردار سلیمانی اعتراف کرد/ مادران برای تربیت فرزند از راه حاج قاسم الگو بگیرند

پمپئو به وحشت غرب از مکتب سردار سلیمانی اعتراف کرد/ مادران برای تربیت فرزند از راه حاج قاسم الگو بگیرند
زهرا محمدی گفت: بازخوانی روایت شهادت سردار سلیمانی توسط مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا چهره واقعی استکبار را بیش از پیش نمایان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا محمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بازخوانی روایت شهادت سردار سلیمانی توسط مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا چهره واقعی استکبار را بیش از پیش نمایان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی ادامه داد: آمریکا از چهره محبوب سردار سلیمانی احساس خطر کرد به همین دلیل اقدام به ترور وی نمود.

,

محمدی افزود: سردار سلیمانی قبل از اینکه یک فرمانده نظامی باشد یک چهره محبوب مردمی در نزد جوانان مومن و مبارز منطقه بود.

,

این کارشناس تصریح کرد: چهره مردمی حاج قاسم از دید کارشناسان غربی پنهان نبود و به همین دلیل با حذف فیزیکی می خواستند از نفوذ وی در بین منطقه و مردم کم کنند.

,

وی گفت: نبوغ سیاسی و چهره مردمی سردار سلیمانی باعث وحشت آمریکا و هم پیمانانش شد و استکبار با ترور می خواست جلوی این قدرت و نفوذ سردار دلها را بگیرد، اما شهادت او باعث جوشش جبهه مقاومت شد.

,

محمدی ادامه داد: امروز دست آمریکای جهانخوار برای کل دنیا رو شده و شعار مقابله با تروریسم، حرفی کاملا پوچ و فریبی بزرگ برای جهانیان است.

,

این کارشناس افزود: آمریکا با تاراج ذخائر منطقه و با همدستی متحدان خود آرامش را در طول ادوار تاریخ از مردم عراق، سوریه و یمن گرفته است و این انتقام مشخصا در قبال شکست هایی که در طول چهل و سه سال از انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده است.

,

وی گفت: بازخوانی روایت شهادت سردار سلیمانی توسط عاملان آن، حقارت استکبار را در مقابل بزرگ مردی چون سردار دلها نشان می دهد.

,

محمدی ادامه داد: امروز مکتب سردار سلیمانی در جامعه و حتی جهان در حال تکثیر است و دشمن از این مهم نیز هراس دارد و می خواهد با بازخوانی روایت ترور مانع انتشار این مکتب شود، غافل از اینکه این عزتی است که خداوند به این سردار داده و هیچ گاه خاموش نخواهد شد.

,

این کارشناس تاکید کرد: قیام زنان برای جهاد تبیین، ماندگارتر از قیام مردان است، بنابراین بانوان از مکتب زهرایی سردار دلها برای تربیت فرزندان خود استفاده کنند، مکتبی که سرشار از درس است و هر روز در حال جوشش می باشد.

,

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مکتب سردار سلیمانی حتی استکبار را به وحشت انداخته و غرب می خواهد با بازخوانی ترور این مکتب را کمرنگ کند، اما امروز کل دنیا سردار دلها را می شناسند و سعی می کنند از این فرمانده برای موفقیت در زندگی الگو بگیرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه