اخبار داغ

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران

پرسپولیس با توپ پر وارد فصل نقل و انتقالات شد

پرسپولیس با توپ پر وارد فصل نقل و انتقالات شد
مجتبی محرمی با بیان اینکه پرسپولیس با توپ پر وارد فصل نقل و انتقالات شد، گفت: این تیم مدعی قهرمانی در فصل آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی محرمی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس فصل گذشته در برخی بازی‌ها محتاط بود و اجازه حمله به حریفات را می‌داد و از سوی دیگر در دفاع بسیار ضعیف عمل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس , در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی , شبکه خبری تهران‌نیوز , شبکه خبری تهران‌نیوز , شبکه خبری تهران‌نیوز , با اشاره به نایب قهرمانی تیم فوتبال , پرسپولیس,  در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پرسپولیس فصل گذشته در برخی بازی‌ها محتاط بود و اجازه حمله به حریفات را می‌داد و از سوی دیگر در دفاع بسیار ضعیف عمل کرد.,

 

,

وی اضافه کرد: گل‌محمدی با استخدام بازیکنان تاجیکی عملاً پرسپولیس را به یک تیم معمولی تبدیل کرد، به طوری که این بازیکنان نقش پررنگی در میدان نداشتند و تأثیرگذار بقازی نمی‌کردند.

,

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه برخلاف پرسپولیس تیم استقلال در دفاع ساماندهی شده بود، ادامه داد: مشکل دیگر پرسپولیس به نبود هافبک بازیساز برمی‌گشت و کسی نبود که مهاجمان را تغذیه کند.

, استقلال,

محرمی درباره عملکرد پرنوسان حامد لک در دروازه پرسپولیس یادآور شد: لک در برخی بازی‌ها فوق‌العاده بود و در برخی دیگر از دیدارها عملکرد ضعیفی داشت و این در گلزنی تیم‌های حریف موثر بود.

,

وی درباره حضور پررنگ پرسپولیس در نقل و انتقالاتی بیان کرد: پرسپولیس تا به اینجا بازیکنان خوبی جذب کرده، اما باید منتظر ماند و دید در این زمینه چه کارایی خواهند داشت و نمی‌توان زود قضاوت کرد.

,

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران متذکر شد: طبیعی بود که پرسپولیس با توپ پر وارد فصل نقل و انتقالات شود، چراکه دارای نقاط ضعفی بود که بایثد پوشش داده می‌شد، برخلاف استقلال که در تمامی خطوط دارای بازیکنان خوبی است.

,

محرمی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس را مدعی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر می‌دانید؟ عنوان کرد: قطعاً. پرسپولیس شانس نخست قهرمانی است، به شرطی که با ابتکار و بابرنامه وارد بازی‌ها شود و گل‌محمدی نشان داده باهوش است و از بازیکنان به خوبی بازی می‌گیرد.

,

وی تصریح کرد: تیم‌های استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، گل‌گهر سیرجان و حتی ذوب‌‍آهن رقبای جدی پرسپولیس در مسیر قهرمانی هستند.

,

انتهای پیام/*

, انتهای پیام/*]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه