اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

پمپئو با دفاع از جنایتِ ترور سردار دلها مهر تاییدی بر نفوذ جبهه مقاومت زد

پمپئو با دفاع از جنایتِ ترور سردار دلها مهر تاییدی بر نفوذ جبهه مقاومت زد
مرضیه سادات قاسمی گفت: ادعاهای کذب مایک پمپئو علیه ایران نشان از نفوذ و قدرت انقلاب در دنیا دارد و غرب با دفاع از جنایتِ ترور سردار دلها مهر تاییدی بر قدرت و نفوذ جبهه مقاومت زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه سادات قاسمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: سرباز وطن بودن یعنی به طور کامل و جامع، جانی و روحی پای انقلاب ایستاد و سردار سلیمانی با تمام وجود به این مرحله رسید و برای شهادت ترس و دلهره نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: ادعاهای کذب "مایک پمپئو" علیه ایران نشان از نفوذ و قدرت انقلاب در دنیا دارد و غرب با دفاع از جنابتِ ترور سردار دلها مهر تایید بر قدرت و نفوذ جبهه مقاومت زد.
,
 
,
قاسمی افزود: قدرت و نفوذ جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است و امروز گفتمان انقلاب اسلامی با مجاهدت سردار دلها به عنوان یک گفتمان جهانی مطرح شده و جریان مقاومت تمام هیمنه استکبار را به چالش کشیده و تمامی اهداف آنها را در منطقه بر هم زده است.
,
 
,
, ,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سردار سلیمانی نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک مکتب و مدرسه درس است و باید آموزه های این شهید بزرگوار به عنوان گنجینه ارزشمند به نسل بعد منتقل شود.
,
 
,
وی ادامه داد: ایجاد و تقویت روحیه سلحشوری، شجاعت و ولایت مداری در فرزندان از جمله مولفه های شخصیتی حاج قاسم که مادران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
,
 
,
قاسمی در خاتمه خاطرنشان کرد: مادران باید با مطالعه زندگی نامه سردار سلیمانی و همرزمان و شهدا، آن ها را در عمل به کار گرفته و خانه بهترین محفل برای مکتب حاج قاسم است و نقش بانوان در ترویج این مکتب بی بدیل می باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه