اخبار داغ

استاندار کردستان:

مخالف انتقال آب از کردستان به همدان نیستیم

مخالف انتقال آب از کردستان به همدان نیستیم
استاندار کردستان انتقال آب از سد تالوار به همدان و تخصیص به آن استان را موضوعی ملی دانست و گفت: سیاست های کلی نظام این است که برای آب و انتقال آن به مناطق مختلف به صورت ملی تصمیم گیری می‌شود و البته مخالفتی هم با تامین آب شرب مردم استان همدان نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا در سفر به شهرستان بیجار و حضور در محل سد تالوار در میان جمعی از کشاورزان و مردم بخش چنگ الماس ضمن تاکید بر حق مردم برای برخورداری از آب این سد، گفت: مطالبات مردم منطقه و کشاورزان کاملا به حق است و ما از راه‌های مختلف پیگیر احقاق آن هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی با بیان اینکه ما از مدت ها پیش جلسات مختلفی را در وزارت نیرو و استان برای بررسی سد تالوار و گرفتن تخصیص‌های مناسب برگزار کرده‌ایم، افزود: در هفته آینده یک تیم کارشناسی برای بازنگری در تخصیص آب به استان سفر می‌کنند و نتیجه بررسی‌های خود را به وزارت نیرو اعلام می‌کنند.

,

استاندار کردستان اظهار کرد: آنچه برای ما حائز اهمیت است گرفتن تخصیص کافی آب برای شرب و کشاورزی مردم شهرستان بیجار و بخش چنگ الماس است که خوشبختانه وزیر محترم نیرو هم نسبت به این موضوع عنایت ویژه ای دارند.

,

زارعی کوشا همچنین انتقال آب از سد تالوار به همدان و تخصیص به آن استان را موضوعی ملی دانست و ادامه داد: سیاست های کلی نظام این است که برای آب و انتقال آن به مناطق مختلف به صورت ملی تصمیم گیری می‌شود و البته مخالفتی هم با تامین آب شرب مردم استان همدان نداریم.

,

وی یادآور شد: گام جدی ما باید دریافت تخصیص مناسب آب مبتنی بر نیازهای مردم و عدالت باشد که آن را پیگیری و به نتیجه خواهیم رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه