اخبار داغ

امروز صورت گرفت؛

آئین تجلیل از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات قرآنی دانش آموزان و فرهنگیان استان کرمانشاه

آئین تجلیل از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات قرآنی دانش آموزان و فرهنگیان استان کرمانشاه
در آیینی با حضور مسئولان استانی در اردوگاه شهید باهنر، از ۳۵۰ برگزیده چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان استانی در اردوگاه شهید باهنر، از ۳۵۰ برگزیده چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

این برگزیدگان در ۱۱  رشته‌ از جمله درک مفاهیم قرآنی، حفظ موضوعی قرآن کریم، حفظ معارف احادیث، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، نهج البلاغه، و صحیفه سجادیه حائز رتبه های برتر شدند.

,

گفتنی است ۷۵ نفر از شرکت کنندگان به مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند که تیرماه امسال در خراسان رضوی و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

,

, ,

ضرورت اجرای تربیت چند ساحتی در مدارس/ با عمل به توصیه های قرآن مشکلات اقتصادی حل خواهد شد

, ضرورت اجرای تربیت چند ساحتی در مدارس/ با عمل به توصیه های قرآن مشکلات اقتصادی حل خواهد شد, ضرورت اجرای تربیت چند ساحتی در مدارس/ با عمل به توصیه های قرآن مشکلات اقتصادی حل خواهد شد,

سلمان محمدی در این مراسم، بر ضرورت اجرای تربیت چند ساحتی تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش تمام ساحتی دانش آموزان یکی از مهم‌ترین موارد عنوان شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، لذا اولویت مهم ما تربیت اخلاقی، اعتقادی و دینی دانش آموزان است.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دانش آموزان در کنار درس خواندن باید در مسائل اخلاقی و اعتقادی نیز رشد کنند.

,

وی با اشاره به شرکت ۲۶ هزار نفر از دانش آموزان آموزان فرهنگیان در مسابقات قرآنی، خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش تمام قد در خدمت فعالیت های پرورشی و دینی هستیم.

,

محمدی بیان داشت: در این دنیایی که آلوده به مسائل مادی و دنیوی است تنها راه نجات شنا کردن در دریای بیکران معنویت قرآن است و قرآن می تواند ما را از این بهبوهه نجات دهد.

,

وی گفت: انس با قرآن تاثیر بسزایی در زندگی دارد و راه انس با آن نیز گوش فرا دادن و تلاوت قرآن است.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند باید در آیات قرآن تدبر، تامل و تفکر داشته باشیم تا بتوانیم از آن به عنوان چراغ راهی در زندگی بهره ببریم.

,

وی گفت: اگر همه ما به این توصیه‌ها دینی که در قرآن و احادیث اهل بیت(ع) به آن اشاره شده است عمل کنیم، مشکلات اقتصادی حل می‌شود و زندگی‌ها به لطف خدا پر خیر و برکت خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه