اخبار داغ

سیر تا پیاز خرید هوشمند نان؛

پرداخت وجه اضافی در صورت نداشتن کارت بانکی برای خرید نان

پرداخت وجه اضافی در صورت نداشتن کارت بانکی برای خرید نان
از این پس مردم با استفاده از همه کارت های بانکی با همان قیمت های مصوب قبلی نان خواهند خرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی تبریزبیدار در راستای هوشمندسازی یارانه نان، نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های تبریز شروع شده است و تا صبح امروز از ۲۵۰۰ واحد نانوایی در تبریز، در ۳۸۰ واحد  نصب شده و تا آخر هفته تکمیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی، مردم می توانند با استفاده از همه کارت های بانکی در این سیستم به روال معمول و با همان قیمت های مصوب قبلی نان بخرند.

,

علیرضا شاهدی تاکید می کند: نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و با هدف شفاف‌سازی خرید نان، میزان مصرف و کنترل قیمت اجرا می‌شود.

,

محدودیت خرید نان در این روش وجود ندارد اما در نان لواش تعداد نان بصورت اتوماتیک ۵ تا، ۵ تا تعریف شده و با هر بار فشردن کلید در دستگاه هوشمند، می توان ۵ یا ۱۰ یا ۱۵ و… قرص نان لواش خرید.

,

بر اساس پیش بینی صورت گرفته، ساعت ۲۴ هر شب مابه التفاوت قیمت نان توسط دولت به حساب نانوایان واریز می شود.

,

طبق پیگیری های تبریزبیدار، این روش فقط برای کارت های بانکی تعریف شده و در صورت نداشتن عابر بانک، شهروندان متحمل پرداخت وجه اضافی می شوند.

, تبریزبیدار،,

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در این باره می گوید: اگر کسی کارت بانکی ندارد نسبت به تهیه آن اقدام کند در غیر اینصورت در اجرای این طرح باید هزینه قیمت آزاد را بپردازد یعنی مابه التفاوت قیمتی که دولت به نانوایان می دهد توسط مشتری دریافت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه