اخبار داغ

به‌دنبال انتشار یک مطلب در فضای مجازی منتشر شد؛

واکنش آموزش‌وپرورش عشایر کهگیلویه‌وبویراحمد به استعفای دسته‌جمعی مدیران این اداره

واکنش آموزش‌وپرورش عشایر کهگیلویه‌وبویراحمد به استعفای دسته‌جمعی مدیران این اداره
مدیر آموزش‌وپرورش عشایری کهگیلویه‌وبویراحمد به استعفای دسته‌جمعی مدیران از این دستگاه تحت مدیریتش واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مختار اندر خور در خصوص استعفای دسته جمعه تعدادی از مدیران آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ما گفت: این خبر از اساس کذب بوده و عزل مدیران یا کارشناسان نمی تواند استعفای مدیر تلقی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ساعاتی پیش در خروجی برخی از رسانه های استان خبری با عنوان استعفای دسته جمعی مدیران امور اداری، حراست، عملکرد وارزیابی، مالی و اموراداری اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت که از سوی مدیر این دستگاه در گفت‌وگو با صبح زاگرس تکذیب و عنوان شد در این دستگاه این واحد ها به صورت کارشناسی بوده و نه مدیریتی که این کذب بودن خبر را می رساند.

, ،, ،, ،, صبح زاگرس,

وی در ادامه با اشاره به اینکه با نظر معاونین آموزش و پرورش عشایری استان با توجه به ضعف عملکردی که در حوزه  کارشناس امور اداری وجود داشت و برای بالا بردن راندمان کاری و پویایی دستگاه، مصلحت بر این شد که کارشناس این حوزه لغو فعالیت شود اذعان داشت: لغو فعالیت از واحد کارشناسی امور اداری با نظر مدیر دستگاه و با همفکری معاونین نمی تواند استعفا تلقی شود و رسانه ها باید در این خصوص دقت کنند.

, ،,

مدیر آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تشریح جزئیات تعلیق فعالیت کارشنان حراست این دستگاه دولتی پرداخت و تاکید داشت: کارشناس واحد حراست از سوی حراست آموزش و پرورش استان به دلایلی که آن معاونت در جریان است تعلیق و هیچ گونه استعفایی در کار نیست.

,

اندرخور در ادامه افزود: کارشناس ارزشیابی و بازرسی آموزش و پرورش عشایری با درخواست این کارشناس به دلیل مشکلات خانوادگی از اداره رفت و وی با رضایت کامل از همه همکاران خداحافظی کرد.

,

وی همچنین گفت: هیچ گونه استعفا و یا لغو فعالیتی در حوزه مالی نداشته و از رسانه ها خواست تا از انتشار اخبار جعلی پرهیز کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه