اخبار داغ

دستگیری کلاهبردار ۳ میلیاردی در هرمزگان

دستگیری کلاهبردار ۳ میلیاردی در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی با مراجعه دو نفر از شهروندان به پلیس فتا شهرستان بندرلنگه و اعلام شکایت مبنی بر اینکه شخصی با معرفی خود به عنوان نماینده یک شرکت تجاری اقدام به خرید لوازم برقی از طریق برنامه واتساپ با ارائه رسید جعلی پرداخت وجه نموده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی افزود: با بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد فروشندگان،کالاها را با چند دستگاه خودرو به آدرس های اعلامی ارسال و افراد با دریافت رسید پرداخت وجه از خریدار، اقلام را تحویل که در ادامه متوجه می شوند رسید وجه جعلی بوده و هیچ مبلغی در حساب فروشندگان واریز نشده است.

,

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: با اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا، متهم اصلی پرونده که اقدام به ارائه و ارسال رسید جعلی به فروشندگان می کرد در یکی از شهرستان های استان شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود، صراحتا به جرم خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

,

سردار جعفری ارزش ریالی مبلغ کلاهبرداری شده توسط این متهم را ۳میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و به عموم شهروندان و مردم استان توصیه کرد: در صورت مراجعه به سایت های خرید و فروش ،توجه داشته باشند که اینگونه سایت ها صرفا جهت تبلیغ بوده و تا شخص فروشنده و خریدار کالا را رویت نکردند، هیچگونه خریدی انجام ندهند و از واریز وجه به عنوان بیعانه جهت نگه داشتن کالا جدا خودداری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه