اخبار داغ

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

۳۰ اداره پر مصرف برق استان زنجان کارت زرد گرفتند

۳۰ اداره پر مصرف برق استان زنجان کارت زرد گرفتند
مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: هر اداره‌ای که در مدت زمان وقت اداری ۷ صبح تا ۱.۳۰ دقیقه ظهر در حدود ۳۰ درصد مصرف برق را کاهش ندهد کارت زرد دریافت می‌کند و در مرحله دوم در صورت تکرار پر مصرفی، برق قطع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ما به دنبال حفظ منابع ملی هستیم، اظهار داشت: با همکاری خوبی که توسط کشاورزان و صنعت وجود دارد توانسته‌ایم از خاموشی‌ها در بخش‌های مختلف از جمله خانگی جلوگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار مگاوات در تولید برق کسری وجود دارد، افزود: اما این کسری با برنامه‌ریزی‌های متنوع از جمله تغییر ساعات کاری، اخطاریه به ادارات، قطع برق اداراتی که مایل به همکاری نیستند در حال تامین است.

,

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه هر روز مصرف برق ادارات در مرکز پایش توزیع شرکت برق، پایش می‌شوند، گفت: هر اداره‌ای که در مدت زمان وقت اداری ۷ صبح تا ۱.۳۰ دقیقه ظهر در حدود ۳۰ درصد مصرف برق را کاهش ندهد کارت زرد دریافت می‌کند.

,

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ مورد کارت زرد برای این ادارات صادر شده است و اگر دوباره تکرار شود علاوه بر قطعی برق اداره، اسامی ادارات رسانه‌ای خواهند شد.

,

جوادی خاطر نشان کرد: برای پایداری شبکه برق نیاز است تا همه مردم همکاری داشته باشند و صرفه‌جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند هرچند که با ایجاد برخی محدودیت‌ها این پایداری وجود دارد و آنچه که برنامه‌ریزی شده این است که مانع از قطع برق در بخش خانگی شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه