اخبار داغ

«پاتوق فیلم کوتاه» حال‌ و هوای جنایی و طنز می‌گیرد

«پاتوق فیلم کوتاه» حال‌ و هوای جنایی و طنز می‌گیرد
فیلم‌های کوتاه «بی‌ریختی»، «پرتاب ناگهانی یک فیل»، «ضد ضربه» و «جای خالی» در هفتمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفتمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه روز دوشنبه ۳۰ خردادماه با نمایش ۴ فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در هفتمین جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «بی‌ریختی» به‌نویسندگی و کارگردانی محمد رحمتی، «پرتاب ناگهانی یک فیل» به‌کارگردانی نازنین چیت‌ساز، «ضد ضربه» به‌نویسندگی و کارگردانی عادل تبریزی و انیمیشن کوتاه «جای خالی» به‌نویسندگی وکارگردانی هدیه عطائیان به نمایش درخواهند آمد.

,

در این رویداد سیدامیر جاوید منتقد سینما به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه هفتم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد.

,

اجرای این برنامه را مصطفی ساجدی بر عهده دارد.

,

فیلم کوتاه «بی‌ریختی» به‌نویسندگی و کارگردانی محمد رحمتی در ژانر «جنایی-پلیسی» و با بازی مهدی حسینی‌نیا، به‌تهیه‌کنندگی مشترک سمانه بهزادپور و میلاد کفایی ساخته شده است.

,

نازنین چیت‌ساز «پرتاب ناگهانی یک فیل» را در ژانر «ملودرام» کارگردانی کرده، این اثر نوشته مشترک حسن حبیب‌زاده و نازنین چیت‌ساز به‌تهیه‌کنندگی حسن حبیب‌زاده در انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تهران ساخته شده است.

,

«ضد ضربه» در گونه طنز اجتماعی به‌نویسندگی و کارگردانی عادل تبریزی، توسط عادل تبریزی و میلاد طاری تهیه شده است.

,

نویسندگی و کارگردانی انیمیشن کوتاه «جای خالی» را نیز هدیه عطائیان در ژانر ملودرام برعهده داشته و این اثر توسط انجمن سینمای جوانان اهواز تهیه شده است.

,

هفتمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره ۶ برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

,

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه