اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری:

کنگره ۱۱ هزار شهید عشایری با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای جامعه عشایر، آغاز شد

کنگره ۱۱ هزار شهید عشایری با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای جامعه عشایر، آغاز شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از امروز میزبان بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی کشور یعنی کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از جهانبین نیوز؛ سرهنگ علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای عشایر در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: این استان از امروز میزبان بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی کشور یعنی کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری است.
 
وی افزود: شعار محوری کنگره شهدای عشایری " ۱۱ هزار شهید، ۱۱ هزار خدمت" با رویکردهای فرهنگی، محرومیت‌زدایی، خدمت رسانی، امدادی بهداشتی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب است، اولین برنامه کنگره ۱۱ هزار شهید عشایری در حال اجرا است برگزاری نمایشگاهی از تولیدات و دستاوردهای هشایر در سراسر کشور در مصلی شهرکرد است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از همه استان‌های کشور، عشایر تولیدات خود را در غرفه‌های نمایشگاه به نمایش گذاشتند و از چهارمحال و بختیاری نیز چندین غرفه برپا شده است.
 
ایزدی عنوان کرد: دومین برنامه مربوط به کنگره شهدای عشایر که قرار است امروز برگزار شود اجرای شب شهر شهدای ایل است که فرهنگ سرای بزرگ شهرکرد با حضور شعرای حماسی سارسر کشور و جامعه نخبگان ازجمله اساتید، فرهنگیان، دانشجویان و طلاب از سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه سومی که قرار است برگزار شود، اولین یادواره شهدای مدافع حرم جامعه عشایری است، در این آیین خانواده این شهدای گرانقدر حضور خواهند داشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سومین و اصلی‌ترین برنامه پیش‌بینی شده در کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور اجلاسیه پایانی این آیین است، مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و خانواده‌های شهدای عشایری از دیگر نقاط کشور حضور خواهند داشت.
 
ایزدی بیان کرد: کل شهدای عشایری کشور بیش از ۱۱ هزار نفر و شهدای عشایر استان چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و ۳۳۳ نفر شهید هستند که جامعه عشایری این استان تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه