اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ادعای سخیف پمپئو علیه سردار سلیمانی اوج دستپاچگی نظام استکبار بود/ آمریکا و اسرائیل از کلید واژه ایران قوی واهمه دارند

ادعای سخیف پمپئو علیه سردار سلیمانی اوج دستپاچگی نظام استکبار بود/ آمریکا و اسرائیل از کلید واژه ایران قوی واهمه دارند
فرشاد عالی گفت: قوی شدن ایران کلیدواژه ای است که استکبار از آن واهمه شدیدی دارد و درصدد مقابله با آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد عالی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه سخنان پمپئو نشان از دستپاچگی نظام استکبار دارد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: جهانیان می دانند دو رژیم منحوس آمریکا و اسرائیل شهید سلیمانی و همراهانشان را ترور کردند و نیازی به بازگویی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عالی افزود: فضاسازی سخیف پمپئو در برهه ای حساس که دولت جمهوری اسلامی ایران مجددا قدرت خود را از نظر تعامل با دنیا به رخ جهان می کشد و یک نظام پویا، فعال و فراگیر است جای سوال داشته و برای فرار از از هم گسیختگی و ناتوانی آمریکا در عصرحاضر بود.
,
 
,
وی گفت: سران غربی به واسطه قدرت گرفتن و تعامل ایران با جهان و از هم گسیختگی داخلی آمریکا و ایادی آن در مقاطعی برای تسکین خود و جلوگیری از پیشرفت ایران مطالبی را ارائه می کنند، لذا می توان یک پویش بین المللی برای مجازات مسببین ترور حاج قاسم راه اندازی کرد.
,
 
,
عالی تصریح کرد: علاوه بر اینکه مجازات عوامل جنایت شهادت سردار سلیمانی به عنوان یک چهره بین المللی از طریق مبادی حقوقی پیگیری می شود، باید مجدانه با ایجاد کمپین هایی این مسئله را مطالبه کرد چرا که حاج قاسم باطل السحر قوم یاجوج و ماجوج بود.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: سردار سلیمانی زیر سایه ولایت سحر داعش و القاعده و دست نشانده های غرب را باطل کرد اما سران غربی نمی دانند که راه و رسم شهید بیشتر از قبل نمود پیدا کرده و آزادی خواهان جهان نوع مبارزه را از مکتب حاج قاسم یاد گرفتند.
,
 
,
عالی افزود: غرب نمی داند هر فرمانده ای که شهید می کند چند ده نفر پرچم را به دست گرفته و با سرعت بیشتری راه را ادامه می دهند، در سیستم اشتباه محاسباتی دشمن همین بس که آنها نمی توانند این قدرت را ببینند و هر اقدامی برای جلوگیری از آن انجام می دهند نتیجه عکس دارد.
,
 
,
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی با رهبری امامین انقلاب نوعی حرکت و پیش برندگی که فرمول انقلاب اسلامی است را در پیش گرفته و غرب نتوانسته به این قدرت پی ببرد. قوی شدن ایران کلیدواژه ای است که استکبار از آن واهمه شدیدی دارد و درصدد مقابله با آن است.
,
 
,
عالی تصریح کرد: در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای، موشکی و اقتصادی پیشرفت های خوبی را در دولت مردمی شاهد هستیم که زمینه های قوی شدن ایران اسلامی بوده و هر روز شاهد رشد و بالندگی آن خواهیم بود البته دشمن خیز و جنبش جمهوری اسلامی را به خوبی احساس کرده است.
,
 
,
وی گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از حرکت و جنبش ایران به کار گرفته و در مقاطعی با طرح مسائل انحرافی این رویه را به کار می گیرد، باید بدانیم نصرت الهی با جبهه حق است و تمام محاسبات دشمنان کوردل نظام با وعده الهی به هم می خورد.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه