اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:

طرح آبرسانی به در ۱۲۸ روستای ایلام در حال اجرا است/ اجرای پنج پروژه در راستای کنترل و هدایت آبهای روان در شهرستان ملکشاهی

طرح آبرسانی به در ۱۲۸ روستای ایلام در حال اجرا است/ اجرای پنج پروژه در راستای کنترل و هدایت آبهای روان در شهرستان ملکشاهی
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: طرح آبرسانی به 128روستا از روستاهای استان با اعتباری بالغ بر 507میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،  در نشست ستاد محرومیت زدایی شهرستان، ملکشاهی گفت: سپاه همواره یار و همراه دولت ها در راستای اجرای طرح های مختلف بوده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی با اشاره به اینکه اقدامات فراوانی در استان در راستای کنترل و هدایت آبهای روان انجام شده است، اظهار کرد: ۵ پروژه در شهرستان ملکشاهی در این زمینه انجام شده و یک پروژه نیز با نگاه و روحیه جهادی همه دستگاه ها در دست اقدام و پیشرفت است.

,

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه پروژه ۱۶ کیلومتری آسفالت در این شهرستان به مناسبت آزادسازی مهران آماده افتتاح است، افزود: در حوزه ابهای روان و هدایت به اراضی کشاورزی حدود ۱۰۰۰ هکتار تحت پوشش قرار گرفته که کار نوینی در راستای ایجاد اشتغال در منطقه است.

,

سردار شاکرمی تصریح کرد: در حوزه آبرسانی نیز کار با جدیت با ایجاد قرارگاه دنبال شده است، شبکه مهر ملکشاهی به طول ۸۵ کیلومتر در حال پیشرفت است و در روزهای آتی به پایان رسیده و تحویل داده می شود، در روستای اما شبکه در حال انجام است و یک مخزن یک هزار متر مکعب نیز در دست اقدام است و مقدمات کار انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه با فضای همدلی مصمم هستیم که در کنار دولت و مسئولان استان اقدامات لازم در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم منطقه انجام شود، بیان کرد: در این راستا نیز طرح آبرسانی به 128روستا از روستاهای استان با اعتباری بالغ بر 507میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

,

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه این جلسه فتحه بابی برای رهایی شهرستان از بن بست ها و محرومیت ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: امید است که با همراهی و همدلی مجموعه استان بتوانیم خدمات ارزنده ای در راستای محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم به مردم ارائه شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه