اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد؛

تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی کرمانشاه به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زوار اربعین

تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدمات رفاهی کرمانشاه به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زوار اربعین
فریبرز کرمی گفت: با توجه به پیش رو بودن سفرهای زائرین اربعین حسینی(ع) و در راستای آمادگی کامل ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین محترم در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی درحال بهره‌برداری، نظارت و بازرسی مستمر در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن سفرهای زائرین اربعین حسینی(ع) و متعاقب آن، افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی کاربران جاده‌ای و آمادگی کامل به منظور ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین محترم، نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی تشدید شده است.

 وی افزود: مجتمع های خدمات رفاهی، مجموعه ای از امکانات است که در زمینه ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی کشور احداث می شود و هر مجتمع خدمات رفاهی؛ دارای امکاناتی چون نمازخانه، رستوران، فروشگاه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی دیگر است.

 کرمی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، آمادگی دارد، در صورت تمایل و در راستای ارائه خدمات به زائرین و نیز به منظور افزایش ایمنی و وجود زیرساخت های لازم از قبیل راه های دسترسی ایمن و استاندارد، پارکینگ، سرویس های بهداشتی، انشعابات برق و آب و... در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، موکب هایی را برای رفاه حال هموطنان و موکب داران جانمایی کند.

 وی عنوان کرد: زوار اربعین حسینی(ع) می توانند جهت سهولت دسترسی به مجتمع‌های خدمات رفاهی، اپلیکیشن مجتمع های خدمات رفاهی را یا از طریق کافه بازار یا  سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به نشانی اینترنتی restareas.rmto.ir دانلود کنند.

 
۲۱ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه ساخته می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای ۳۲ مجتمع خدمات رفاهی درحال بهره‌برداری است و ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی نیز در محورهای مواصلاتی در حال ساخت هستند.

 کرمی با بیان اینکه ۲۰ مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام قرار دارد، خاطرنشان کرد: در ماه های فروردین و اردیبهشت امسال نیز هشت موافقت نامه اصولی تمدید و پنج پرونده بهره‌برداری، تمدید شده است.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از همه کاربران جاده ای خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع های خدمات رفاهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت اطلاعات راه ها به اطلاع این اداره کل برسانند.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه ساخته می شود, ۲۱ مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه ساخته می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه